Avatar billede narkona Praktikant
23. maj 2003 - 18:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

COMPAQ melder om fejl

jeg har en compaq som melder om følgende fejl

1720-harddrive detects imminent failure

dette skriver den inden bios(under opstart)
jeg skal så trykke F1 for at fortsætte eller F10 for at gå i bios.

hvad kan der gøres, hvad er fejlen helt bestemt?
jeg ønsker også gerne en email adresse til compaq hvor til jeg kan skrive om problemet. gider ikke have tlf nummer, vil kun have email adresse.
Avatar billede lrd Nybegynder
23. maj 2003 - 19:15 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
23. maj 2003 - 19:16 #2
Avatar billede mortrr Praktikant
23. maj 2003 - 19:18 #3
Det behøver ikke betyde at der er noget galt med harddisken.

http://search.hp.com/gwuseng/query.html?la=en&qt=1720+-+Hard+Drive+Imminent+Failure
Avatar billede lrd Nybegynder
23. maj 2003 - 19:19 #4
http://www.hp.com/country/dk/dan/contact/phone_assist.html#section3
Evt ringe :-)

Snakker man i tlf med dem er det da nemmere at forklare problemet helt :-)
Men op til dig jo

Ha det godt
Avatar billede nokia_boy Nybegynder
23. maj 2003 - 20:53 #5
det betyder at din hardisk skal skiftes

et godt råd send din skumpaq skrodt plassen og køb en ny ikke compaq
Avatar billede narkona Praktikant
23. maj 2003 - 23:08 #6
JEG KAN IKKE SE NOGLE EMAIL ADRESSER?!

NOKIA_BOY>DET TROR JEG OGSÅ. NB. DET ER HELLER IKKE MIN COMPAQ.
Avatar billede nokia_boy Nybegynder
23. maj 2003 - 23:19 #7
jeg kender ikke din lokale skrodplas email emn spør på din komune
Avatar billede tbr-doa Nybegynder
24. maj 2003 - 09:01 #8
man skal ringe til compaqs support på 45904545
Avatar billede rasm Nybegynder
24. maj 2003 - 22:18 #9
køb aldrig en compaq jeg har selv en compaq ja det er den jeg har skrevet denne besked på compaq er yt men har du prøvet at trykke F1

Rasmus

ps. har prøvet noget lignene