Avatar billede poul_madsen Nybegynder
27. november 2000 - 21:38 Der er 6 kommentarer

Dvd Hjælp

Hejza.. så blev det vist min tur til at få hjælp hvis der ellers nogle der kan :->..

Problem.. Købt CreAtive 6X DVD m. MPEG2kort.. Jeg har købt det \"brugt\" 8han fandt ud af at han ikke ville have det\". Det virker også fint, men det hele kører på mit Asus 7700 Ge-Force2 64 Mega, hvor der ikke er TV-out (som der er på MPEG2 kortet....

Jeg kan ikke finde en en DVD spiller soft/hardware hvor man kan indstille hvilket kort man skal bruge.... Det er her alle I kloge mennesker skal hjælpe mig..

Jeg har både ASUSDVD 2000 & InterVideo WinDVD + at jeg har prøvet Windows indbygget DVD spiller...

Mit sys.

Abit Be6
P3E 700 OC 868
256 Mb pc 133
Asus 7700 Ge-Force2
6xdvd m. mpeg2 kort
Win Me Dansk (det samme i 98)

p.s. MPEG2 kortet hedder \"winbond DVD decoder\"

Hilsen Poul Madsen
poul_madsen@forum.dk
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
27. november 2000 - 21:47 #1
prøv at hente de nyeste drivere til din controller
Avatar billede krusell Nybegynder
27. november 2000 - 22:41 #2
Du skal bruge det program er med til hver kort for at bruge hvert kort.
Kører med et hollywood kort og et alm. grafikkort. Bruger PowerDVD til det alm. grafikkort og det program der fulgte med til hollywood kortet til at se på det kort...
Avatar billede burningice Nybegynder
29. november 2000 - 17:45 #3
som krusell siger... du skal bruge det program der følger med kortet for at kunne gøre nytte af tvud... programmer som Powerdvd & windvd kan ikke engang SE det kort...
Avatar billede poul_madsen Nybegynder
29. november 2000 - 19:35 #4
Jeg har prøvet at bruge det program, der var sammen med kortet, men der kan man ikke vægle undertext eller noget..SKOD..
Jeg har prøvet at søge efter nye driver, men kunne kun finde nogle fra 96..

Andre der har et scar?? jeg ville blive meget glad..

Alle jer der har prøvet.. Mange Tak :-)

Hilsen Poul
Avatar billede krusell Nybegynder
29. november 2000 - 19:43 #5
Avatar billede madskp Nybegynder
10. maj 2001 - 21:36 #6
Du skal have creatives software for at kunne bruge det. detkan hentes på www.creative.com