Avatar billede diatazz Nybegynder
19. maj 2003 - 23:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp af musik?

HEy! Jeg har en sang (50 cent in da club) men jeg skal bruge sangen uden at de synger Er der mon et program der kan Cutte det ud eller noget?
Avatar billede connie Nybegynder
20. maj 2003 - 00:19 #1
Hvis du har Winamp er der et plug-in som skulle kunne gøre tricket.
http://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=54368
Hvor godt det så virker er jo så spørgsmålet.
Avatar billede oz_crew Nybegynder
20. maj 2003 - 10:58 #2
Du kan da bare gå ind på Kazaa og søge efter "In Da Club Instrumental".....der kan du med sikkerhed finde den..
Avatar billede diatazz Nybegynder
22. maj 2003 - 12:19 #3
JA MEN DET MED KAZAA ER OXO ULOVLIGT!
Avatar billede diatazz Nybegynder
22. maj 2003 - 12:47 #4
Men hvordan aktiveret man plug-in`et ?
har hentet det og har WinamP 3?