Avatar billede tgm Nybegynder
19. maj 2003 - 18:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Sony B recorder

Har lige købt en sony 52x brænder
og ville installere det medfølgende brændersoftware Bsrecorder på min windows 2000.
MEN MEN... Installationsprogrammet kommer frem og siger at jeg skal være logget på som administrator for at kunne installere programmet (hvilket jeg også er)

HJÆLP mig lige

TGM
Avatar billede bredker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:27 #1
havde samme problem med samme brænder ,software og OS
jeg instalerede det 3 gange og så lykkedes det, jeg ved dog ikke hvorfor at den ikke ville godkende de 2 første gange men godt ville 3 gang
Avatar billede tgm Nybegynder
19. maj 2003 - 19:34 #2
Har prøvet snart 6 gange.....
har sony ikke lavet noget opdatering til dette problem?

TGM
Avatar billede bredker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:40 #3
her er hvad jeg kunne finde (der er support øverst)men ikke noget til brændere
har du tjekket dine rettigheder til win2000 ,du skal have admin rettigheder for at instalere
http://www.sony.dk/view.x?downloads&type=1&loc=da_DK
Avatar billede tgm Nybegynder
19. maj 2003 - 19:44 #4
Hallo jeg er logget på som admin...
og jeg har rodet rundt på sony hjemmesiderne... uden held men fandt produktet på .com siden.

TGM
Avatar billede bredker Nybegynder
19. maj 2003 - 19:45 #5
var lige inde i min bsrekorder program og finde et link
http://www.bhacorp.com/
Avatar billede bredker Nybegynder
19. maj 2003 - 21:04 #7
kunne det bruges
Avatar billede tgm Nybegynder
19. maj 2003 - 22:50 #8
jeg har mailet bhacorp support og venter lige hvad de har at siger til mit problem

vi får så at hvor lang supporttid de har

TGM
Avatar billede tgm Nybegynder
27. maj 2003 - 21:19 #9
jeg tror det er cd'en det er gal med for den virker ikke på andre 2000 maskiner.
bredker... du får lige nogle point for besværet

TGM
Avatar billede bredker Nybegynder
27. maj 2003 - 21:23 #10
takker
så må du få den byttet , eller se om du kan dawnload det fra mit link
gå ind under dawnload ,der skulle du kunne hænte det
Avatar billede tgm Nybegynder
27. maj 2003 - 21:25 #11
jeg havde en NERO som virkede sammen med brænderen
Avatar billede bredker Nybegynder
27. maj 2003 - 21:32 #12
ja der er flere programmer der virker sammen med den brænder