Avatar billede mapman Nybegynder
17. maj 2003 - 12:15 Der er 3 kommentarer

Billedgaleri m. undertekst

Jeg er interesseret i et billedgaleri, med Thumbnail oversigt. Under hvert billede skal der være mulighed for at enhver kan gå ind og lave en billedtekst, med dennes navn, der linker til e-mail, såfremt det er ønsket af den der har oprettet billedteksten.

Jeg arbejder udelukkende i HTML, og jeg er interesseret i en færdigløsning. Jeg arbejder med programmerne dreamveawer og Frontpage, samt diverse billedbehandlingsprogrammer (Photoshop m.fl.)

Mine ideer tager udgangspunkt i denne hjemmesides billedgalleri. http://bispestaven.dk/billedgruppe.asp?id=6

/-MAPMAN
Avatar billede henninga Novice
19. maj 2003 - 22:46 #1
Det kan nok kun lade sig gøre ved at give alle ftp-adgang til hjemmesiden hvis de selv skal kunne lave rettelser.
Men du kunne vel lave sådan at de kan melde tilbage til dig med teksten de ønsker skal stå. Du kunne f.eks. lave billedet til en hyperlink til din mail, med et billednummer lagt ind som fast emne i mailen.
Bare tanker.
HenningA
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. april 2005 - 23:28 #2
Feedback to år senere? :)
Avatar billede henninga Novice
10. april 2005 - 23:49 #3
Sikkert ikke :}