Avatar billede madios Nybegynder
14. maj 2003 - 15:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

leje af mobil

hej

jeg stå og er ved at købe en ny mobil.
men kan man ikke leje en mobil??
hvis ja, er det en god idé
vil i så ikke lige sende et link til det ( og ja jeg ved godt man kan gøre det igennem en Virksomhedens, men jeg vil bare leje den privat)
Avatar billede the_legend Nybegynder
14. maj 2003 - 15:15 #1
Avatar billede blebuks Nybegynder
14. maj 2003 - 15:16 #2
du kan leje en ved sonofon ved jeg....men det mest smarte er at købe din egen
Avatar billede the_legend Nybegynder
14. maj 2003 - 15:18 #3
når du lejer en tlf betaler du somregel 1000 + mere evt.!
Avatar billede Chewie Novice
14. maj 2003 - 15:19 #4
blebuks >> jeg kan ikke finde det på sonofons hjemmeside .... har du et link ?? og hvorfor er det ikke smart ?
Avatar billede tipsen Nybegynder
14. maj 2003 - 15:23 #5
blebuks: Kan du ikke droppe de der overfladiske svar du er i gang med at levere under samtlige kategorier på eksperten - det er fint nok at du vil besvare folks spørgsmål, men gør det i det mindste med et brugbart svar.
Avatar billede madios Nybegynder
14. maj 2003 - 15:24 #6
hmm ok har bare set et sted hvor man kunne leje en mobil for o kr/pr hvis man bare var i et firma og havde et bestemt Abonnement
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 15:25 #7
Han kommer med disse latterlige kommentare over hele E snart!

Sorry for spam her :-)