Avatar billede themaster Nybegynder
13. maj 2003 - 23:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Finde andre computere på netværk

Jeg kan sku ikke finde de andre computere på vores netværk......hvad gør jeg???

//themaster
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2003 - 00:00 #1
bruger i en router?
går ud fra du har prøvet at søge efter de andre computer?
Avatar billede themaster Nybegynder
14. maj 2003 - 00:04 #2
jep...vi bruger en router...den er sat rigtigt op for vi hoster hjemmesider. ja, jeg har prøvet at søge efter andre computere, men det hjælper ikke...
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2003 - 00:05 #3
så ved jeg det ikke lige umidelbart! tænker lige over det natten over! hvis der ikke er andre der får svaret!
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2003 - 00:06 #4
tjek også lige at stikkene sidder ordenligt i ; )
Avatar billede themaster Nybegynder
14. maj 2003 - 10:33 #5
det gør de...for man kan loade vores hostede sider...også udefra...har tjekket det på skolen...det virker som det skal....
Avatar billede themaster Nybegynder
16. maj 2003 - 16:41 #6
det virker ikke til at der er nogen der kan hjælpe mig....jeg lukker hermed spørgsmålet......