Avatar billede larz Nybegynder
13. maj 2003 - 22:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mobil simlåst til TELEDK Abonnement

Kan man sætte et Telmor simkort i sin Mobil der er simlåst til TELEDK?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2003 - 22:04 #1
Nej :)

Selv om Temore er ejet af DK er det ikke muligt at sætte et Telmore kort i og bruge det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2003 - 22:04 #2
svar ;D
Avatar billede zildjian Nybegynder
13. maj 2003 - 22:09 #3
Men du kan få den unlocked så du kan...
http://www.simlock.dk/
Avatar billede larz Nybegynder
13. maj 2003 - 22:16 #4
zildjian>> har du prøvet at sende en telefon ind? og er de reele nok?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. maj 2003 - 22:33 #5
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. maj 2003 - 22:33 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2003 - 22:36 #7
Jeg syntes ikke rigtigt folk kan LÆSE???
Avatar billede game_tracker Nybegynder
13. maj 2003 - 22:41 #8
kan være han kan BRUGE DET!!!
Avatar billede bennyh Nybegynder
13. maj 2003 - 22:51 #9
ja det kan man sagten. Som TDC medarbejder er jeg sikker på dette. Dog arbejder TDC på dette problem så der blir blokkeret for denne mulighed i fremtiden!
Avatar billede phillips82 Nybegynder
13. maj 2003 - 22:51 #10
DET KAN GODT LADE SIG GØRE!!

- Telmore kort og TDC kort kører under samme lås!
Avatar billede bennyh Nybegynder
13. maj 2003 - 22:55 #11
ja det kan man sagten. Som TDC medarbejder er jeg sikker på dette. Dog arbejder TDC på dette problem så der blir blokkeret for denne mulighed i fremtiden!
Avatar billede larz Nybegynder
13. maj 2003 - 22:56 #12
Flere har sagt at det burde kunne lade sig gøre, så det må være bennyh der skal havde point
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2003 - 22:12 #13
Telmore er kontaktet - kopierer svaret herind når jeg får det
Avatar billede larz Nybegynder
14. maj 2003 - 23:31 #14
har lige købt en telefon ved teledk(med abo) og jeg kan sagtens bruge mit TELMORE kort i den !
Avatar billede larz Nybegynder
14. maj 2003 - 23:31 #15
de er nemlig kun låst til TDC's net
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2003 - 20:38 #16
Som lovet poster jeg svaret fra telmore, og selvfølgelig havde larz ret (jeg havde hørt modsat ;))

Hej John,

Som udgangspunkt burde det ikke volde nogle problemer, men hvis du er i tvivl vil jeg råde dig til at kontakte
TDC, for de kan sige det med 100% sikkerhed.

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail - uden at rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Gustav

www.telmore.dk

*********** REPLY PARTITION ***********

Kan man uden videre sætte et Telmore-simkort i en mobiltelefon der er simlåst til TDC´s net og få det til at virke?

Med Venlig Hilsen
John Stigers