Avatar billede apeks Nybegynder
05. maj 2003 - 16:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

proceslinien ligger øverst

jeg har windows xp og min proceslinie er pludselig hoppet op for oven, hvordan ved jeg ikke
det hjælper ikke hvis jeg går ind i egenskaber for proseslinie og ændrer på den,jeg har prøvet at gendanne til et tidligere tidspunkt det hjalp heller ikke,hvordan får jeg den ned for neden og ligge.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 16:25 #1
Kan du ikke trække den.
Sæt musepilen på den hold venstre museknap inde, mens du trækker bjælken ned i bunden igen.
Avatar billede apeks Nybegynder
05. maj 2003 - 16:32 #2
nej jeg kan lave den lidt bredere,men ikke trække den ned i bunden
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. maj 2003 - 16:33 #3
Du skal have pilen på det grå.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 16:33 #4
Heller ikke hvis du trækker den over i venstre side først? og så derefter ned i bunden?
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. maj 2003 - 16:34 #5
Du kan ikke se den "følger med" når du trækker den. Placer musen på "den grå flade" og træk den helt ned i bunden. Når musemarkøren når bunden af skærmbilledet, skulle menubaren også dukke op.

JP
Avatar billede gifle Nybegynder
05. maj 2003 - 16:35 #6
Inden du trækker skal du evt. lige højreklikke på proceslinien, og fjerne "fluebenet" ud for "Lås Proceslinje". Du kan ikke flytte den hvis den er låst.
Ellers burde det kunne lade sig gøre som fromsej siger: Klik og hold venstre museknap inde ( på linien ), og træk den ned.
Avatar billede apeks Nybegynder
05. maj 2003 - 16:44 #7
ok tak
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 16:54 #8
Hvorfor afviser du et rigtigt svar?
Avatar billede gifle Nybegynder
05. maj 2003 - 17:03 #9
Ja - hvad virkede egetnlig?
Avatar billede apeks Nybegynder
05. maj 2003 - 18:31 #10
jeg gav da cypermann point
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 23:07 #11
Ja, men hvad var forkert ved mit svar?
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 23:19 #12
apeks>>Glem mit sure opstød, jeg kan se du er ny bruger og som sådan har du selvfølgelig længere snor end erfarne brugere.*S*
Du skal selvfølgelig lige lære at anvende Eksperten både efter skrevne og uskrevne regler.
En lille ( stor ) hjælp kan du finde her.
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. maj 2003 - 23:20 #13
Glemte lige:
Velkommen til*S*