Avatar billede system32 Nybegynder
30. april 2003 - 19:35 Der er 12 kommentarer

Kalender, tilføjelse af skudår m.m

Jeg har denne kalender:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex6/popcalendar.htm

Er der så en af jer eksperter der kan tilføje noget i scriptet sådan at det ikke er muligt at vælge helligdage + den skal tælle 3 dage frem fra dags dato!

HÅber i kan hjælpe mig, for jeg sidder virklig i spinaten!

Med venlig hilsen
System32
Avatar billede mm12010 Nybegynder
30. april 2003 - 21:36 #1
hvad har det med skudår at gøre?
Avatar billede system32 Nybegynder
01. maj 2003 - 08:20 #2
Sorry, det gik vidst for stærkt!
Tror du du kan hjælpe?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
01. maj 2003 - 10:15 #3
jeg forstår ikke rigtigt dit spg...

jeg kan få den til at tælle 3 dage frem fra dags dato og jeg kan få den til at beregne skudår - men er det det du vil ha'?
Avatar billede system32 Nybegynder
01. maj 2003 - 12:30 #4
Den skal kunne flg.:

Tælle 3 dage frem fra dags dato
Og så skal det ikke være muligt at kunne vælge helligdage, altså som ikke er en normal arbejdsdag! Så skal den komme med en popup eller noget i den stil (at disable feltet ville være den optimale løsning)

Håber du forstår nu :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 18:22 #5
Det tog sgu lang tid og endte i noget forfærdelig rodekode, men det virker:
www.phoenixv.dk/exp/pupdate.zip

(Det virker dog ikke i NS7).
Avatar billede system32 Nybegynder
01. maj 2003 - 22:44 #6
phoenixv> Jeg har lige kigget på det... Den 24 December er jo ikke en arbejdsdag, så den burde vel ikke kunne vælges? -det må heller ikke være muligt at vælge datoer der er ældre end dags dato!
Det jeg mente med at den skal tælle 3 dage frem, er at i textfeltet skal der stå den dato der er 3 dage frem.

Håber du er med :-) Du må jo sige til hvis der skal flere points i puljen!
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 16:02 #7
Ok, nu forstår jeg! :)
Det med helligdagene bliver lidt svært. Kigger på det senere.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 16:30 #8
Nu har jeg fået det til at virke med datoen tre dage frem. Men hvordan skal det med helligdagene være? Skal det være sådan, at man ikke kan vælge fx d. 21. december?
Avatar billede system32 Nybegynder
05. maj 2003 - 08:18 #9
Ja, eller evt. at helligdagene bliver en anden farve og så ikke klikbar...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 13:41 #10
Jo, men hvis man vælger datoen en dato, og outputtet så bliver tre dage frem, er det jo ikke selve helligdagen, men derimod dagen tre dage før, der ikke skal være klikbar!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 13:41 #11
Jo, men hvis man vælger en dato...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
05. august 2003 - 12:24 #12
lukketid?