Avatar billede jmajvig Nybegynder
26. april 2003 - 19:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

gendanne slette "fil"

jeg har slette nogle filer på mit digital kamara, er der nogle muligheder for at gendanne dem,jeg har ikke taget nogle nye billeder efter jeg har sletted de "gammle"
digitalkamere er et olympus c-300 zoom
Avatar billede ebe Praktikant
26. april 2003 - 19:55 #1
jeg ved ikke, om det her er noget for dig.
http://www.datarescue.com/photorescue/
Avatar billede ebe Praktikant
26. april 2003 - 20:01 #2
prøv at se denne her side også
http://www.molon.de/4040.html#DataRecovery
Avatar billede halifax Nybegynder
26. april 2003 - 23:57 #3
Prøv denne.
FILERECOVERY® for Windows® is a safe and affordable do-it-yourself data recovery solution that is designed to recover deleted files from all types of media such as Hard Drives, Floppy Drives, SmartMedia, CompactFlash, Memory Sticks, and other types of removable media    < - - - BEMÆRK.

http://www.lc-tech.com/Filerecovery.htm
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 17:52 #4
tak men disse programmer er til at hente filer på en harddisk og jeg skal bruge nogle til at hente filer fra det lille kort i kameraet.da jeg ikke har lavet backup af alle filer fra kameraet RIKTIGE mænd tager ikke backup de græder, så nye forslag modtages gerne :)
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 17:56 #5
The most useful purpose of jpegdump is to recover deleted jpeg files from memory cards for digital still cameras.
http://www.goto.onlinehome.de/dsc/jpegdump.htm
ikke for at være påståelig, men på molon.de linket lå dette her link, som dog synes at være hvad du har brug for.
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 17:56 #6
svar
Avatar billede jmajvig Nybegynder
27. april 2003 - 18:39 #7
1000 tak for hjælpen,jeg er en glad mand når jeg har afprøvet div programmer om et par dage,skal lig have fat i en kort læse  men tak for hjælpen også til halifax
Avatar billede ebe Praktikant
27. april 2003 - 18:41 #8
takker også :)
Avatar billede halifax Nybegynder
28. april 2003 - 15:18 #9
Dvs. du har ikke afprøvet de givne løsningsforslag endnu - men har lukket spørgsmålet?
Betyder det at du på forhånd vælger løsningen fra ebe?

Jeg spørger ikke af nidkærhed, men fordi Filerecovery i mit link også beskriver at kunne gendanne fra memory cards. Det har jeg ikke selv prøvet, haft behov for, men var mere interesseret i respons fra en bruget med behovet. For at få bekræftet/afkræftet, hvorvidt programmet er brugbart til formålet.
Avatar billede ebe Praktikant
28. april 2003 - 15:20 #10
halifax>> jeg vil gerne oprette et spørgsmål med 15 point til dig :)
Avatar billede halifax Nybegynder
28. april 2003 - 15:51 #11
ebe, nej tak. Pænt af dig, men det betyder ikke noget.  :)
Jeg vil hellere se respons om, hvordan problemet bliver løst.
Avatar billede ebe Praktikant
28. april 2003 - 16:33 #12
det vil jeg også gerne :)
Avatar billede jmajvig Nybegynder
28. april 2003 - 18:10 #13
er ikke afprøvet endnu da jeg mangler en kort læser  hilsen jan