Avatar billede diamant Nybegynder
26. april 2003 - 15:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at slet en file fra en NTFS partition.

Hej!
Jeg fik en file downloaded fra internetet som Norton Antivirus betegner at være inficered af en virus kalte "W32. HLLW.Affee". Ok, tænkte jeg, jeg skal lade være med at åbne den, og jeg skal bare slet den. Men Det kunne ikke lade sig gøre. Jeg fik beskeden fra Windows XP: "Access denied...". Jeg ledt efter den i Registre basen, men den ikke var der. Så forsøgte jeg at omdøbe den, og det kunne eller ikke lade sig gøre. Jeg kan ikke slet den fra en dos diskette fordi den file sidder på en 110 Gb NTFS partition, som har masser data, og som jeg helst ville eller ikke formatere.
Jeg giver 30 point til eksperten der kommer med løsningen om hvordan jeg kan blive fri af den file. Norton Antivirus giver mig udstandeligt en alert besked om den file... :-( !!!
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:44 #1
Genstart i fejlsikret-tilstand ved at trykke F8 under genstart, derefter kan du slette den...!
Avatar billede popsy Novice
26. april 2003 - 15:44 #2
Start op i fejlsikret tilstand, og slet den?
Avatar billede popsy Novice
26. april 2003 - 15:44 #3
hehe
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 15:46 #4
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. april 2003 - 21:35 #5
du ska ha fat i boot disketter til ntfs , du finder dem nemt på nettet
ville gerne skrive hvor men vi må ikke linke til filer der er
ophavsretighedder på her på siten...
Avatar billede donwang Nybegynder
27. april 2003 - 10:49 #6
Det bøhøves han da overhovet ikke!?!
Avatar billede diamant Nybegynder
27. april 2003 - 12:39 #7
cp1>Men de disketter du snakker om kan kun bruges til windows installering, ikke? Vi kan ikke få en dos command.
Avatar billede diamant Nybegynder
27. april 2003 - 15:51 #8
>donwang: den oprindlig svar du gavde mig, syndes jeg ikke var løsningen, men linken fik mig på løsningen, derfor giver jeg dig gladeligt de 30 point. Det ser ud som jeg er endligt fri fra den ond file :-)