Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
26. april 2003 - 11:46 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Download af film

Hej!

Jeg søger at downloade nogle Nirvana film, eller rettere sagt live optagelser optaget af private. Jeg vil gerne hjæpes igang til at finde nogle, fx. via mirc.
Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
26. april 2003 - 11:57 #2
Doggy82> okay den side kendte jeg ikke. Men jeg har alle de officielle musik videoer. Jeg leder efter live optagelser af 30 - 150 min. varrighed. Det er sådan at den hjemmeside jeg downloade fra er lukket ned :( så jeg må nu gå andre veje.
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2003 - 12:06 #3
Hmm når man søger efter "Nirvana live" på singingfish
får man en masse uvedkommende hits - sært
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2003 - 12:09 #4
Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
26. april 2003 - 12:15 #5
Mange af linkene er døde. Skulle måske lige nævne at jeg har ca. 7 Cd-rom's fyldt op med Nirvana videoer. Og 90% af dem på http://nirvana.webz.cz/data/video.htm har jeg :-/
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. april 2003 - 12:21 #6
Det tænkte jeg jo nok.
Det bliver jo svært at finde noget som du ikke har.
Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
26. april 2003 - 12:28 #7
Der findes mange videoer jeg ikke har. Der findes omkring 200 video'er..såe jeg må bare lede videre :)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. april 2003 - 12:36 #8
Du kan jo prøve KaZaA hvis det er lovlig
Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
29. april 2003 - 15:28 #9
har prøvet kazaa...