Avatar billede fbb Nybegynder
25. april 2003 - 23:57 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Tekst på billede.

Hej, jeg har dette billede:
http://www.frederikbb.dk/aleksandrakamp.jpg
Jeg vil hører om en kan lave noget fedt så der står:
www.FrederikBB.dk eller bare FrederikBB.dk

(Det skal bruges som wallpaper på min maskine)

Tekst skal værer oppe i toppe (hvor der er sort bg)

Tekst skal passe i farver med billede.

MvH FBB
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 00:42 #1
har lavet et forslag
har du en mail-adresse , så kan jeg sende den
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 00:43 #2
fbb@frederikbb.dk
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 00:47 #3
er sendt
hvis der er ændringer du ønsker , så lad mig høre
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 00:48 #4
hmm, et kavli, er helt fucket :(

Og tekst er meget meget kedelig..
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 00:54 #5
hvad mener du ?
jeg har taget en kopi af dit billed og tekst
så må du komme med ,hvad du ønsker
jeg er ikke så stor erfaring med dette emne endnu ,så jeg prøver at lære det ,så hvis du kan komme med en lidt bedre beskrivelse kan jeg prøve
(det er da et forsøg værd , og så lære jeg dog også lidt af det )
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 00:56 #6
tja, jeg ved ikke hvad prog. du har brugt, men kvali. på billede blev helt ødelagt.

Og den font er en ganske alm. kedlig en. Det kan jeg selv prutte sammen!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 00:59 #7
jeg har brugt frontpage , og jeg har ikke ændret på kvaliteten af billedet , bare kopieret det over
teksttypen kan du jo bare ændre til det du selv syntes er bedst (smag og behag er jo forskelligt )
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 01:02 #8
jeg har nu prøvet at se på billederne på din side og det jeg har sat tekst på , og på min skærm er det jeg har ændret faktiks en lidt skarpere kvalitet
så hvad der er sket undervejs til dig ved jeg faktisk ikke
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:03 #9
Jeg laver lige et forsøg ... er klart om 10-20 min.
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 01:04 #10
FrontPage.. er der heller ikke til grafik ;)

Men tak for dit forsøg..

raffar lyder lækkert!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 01:07 #11
ok>>er der et bestemt program der er godt til at lave grafik i
jeg er jo nybegynder indenfor grafik , og må prøve mig lidt frem samt lytte efter lidt gode råd fra de mere erfarne
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:22 #12
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 01:24 #13
Det er "alt" for lille ;)

Jeg har kigget på noget ala. det her:
http://zyxep.darknet.dk/frede3.gif

Altså også ca den størelse!
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:25 #14
Ok laver lige nogle ændringer :)
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:32 #15
Prøv at checke nu..
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 01:34 #16
raffar>>hvilket program bruger du
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 01:37 #17
raffer måske lidt kedeligt..

Måske lidt mer effekt, altså.. gejle det lidt op, og farver måske over i noget isblå?

bredker folk bruger mest: Paint shop pro eller photoshop
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:38 #18
bredker > Sorry .... Glemte lige at fortælle dig hvad jeg bbruger. Jeg bruger Photoshop. Du kunne også bruge Paint Shop Pro der er meget ligt Photoshop. Photoshop er dog det program der er mest anvendt af professionelle grafikere. Jeg er dog kun fritidsbbruger :) og arbejder slet ikke med grafik til dagligt.
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 01:40 #19
så kunne det være at jeg skulle prøve at kikke lidt på photoshop 7 ,den har jeg men har ikke prøvet den endnu
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:46 #20
HAr lavet en ny
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 01:48 #21
bredker > PPhotoshop 7 er helt sikkert et godt valg. Find nogle tutorial - først om de 'tools' der er i programmet og siden tutorials på diverse texter, layouts etc etc.. Her er nogle http://www.phong.com/tutorials/
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 01:52 #22
raffar, synes den er lidt for kedelig endnu :(

Måske font der er kedlig!!
Avatar billede bredker Nybegynder
26. april 2003 - 01:55 #23
raffar>>tak , jeg har gemt dit link ,så vil jeg prøve at gå i gang med det en af dagene
jeg vil i seng nu ,jeg har rimeligt travlt de næste dage (vi skal holde konfirmation om 2 uger ) men jeg vender nok tilbage , hvis der bliver bøvl med grafikken ,men nu vil jeg prøve at lave noget selv først
godnat
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 02:01 #24
Jeg har ikke så mange fonte installeret:( Men her er en ny version der ser bedre ud.
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 02:03 #25
synes ikke det passer ind til billede... altså,, der skal passe sammen!
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 02:13 #26
Se nu..
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 02:15 #27
synes ikke rigtigt det passer sammen, somom, tekst står for sig og damen for sig.. skal passe sammen!!
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 02:17 #28
Hvad foreslår du ... Alle har jo okke den samme smag?
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 02:19 #29
Jeg ved det ikke.. måske sådan lidt mer flydene...!
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 02:22 #30
Nu har jeg ændret det helt ... Og jeg må sige at IMHO falder det rigtigt godt ind i billedet samtidig med at det er synligt.
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 02:25 #31
Ja, passer meget godt ind, men synes det er kedeligt at se på :(
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 02:49 #32
Nå det synes jeg ikke den er ...  Havd er det du vil se ... teksten eller ???  :))
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
26. april 2003 - 13:02 #33
jeg har da lige et forsøg http://www.hp.unikx.dk/exp/bg_2.jpg
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 13:39 #34
hpdanmark - synes det ødelægger lidt billede :(
Avatar billede locturian Nybegynder
26. april 2003 - 15:28 #35
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 15:30 #36
Det ser jo meget fint ud... nok det bedste..

Men sys der mangler et eller andet, før man siger wow!!!
Avatar billede locturian Nybegynder
26. april 2003 - 15:34 #37
he, well, hvad forventer du? Du sætter 100 point ud, så forventer du vel ikke man bruger 1 time eller 2 på det? - Havde du sat 200 kr af istedet, så kunne det jo være man kunne bruge noget mere tid på det ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 15:35 #38
Jeg sætter den bare op til 200 så...
Avatar billede locturian Nybegynder
26. april 2003 - 16:15 #39
Sagde 200 kr, ikke point ;) - Men du må da gerne sætte den op til 200 point. Jeg har givet mit bud... Så må vi se hvilket du vælger :)
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 16:23 #40
nåå hehe *G*

Men nu er det altså 200 points.

Men jeg synes ikke der er nogle der kan bruges ( synes mit eget er fedestet )
http://zyxep.darknet.dk/frede3.gif
Avatar billede locturian Nybegynder
26. april 2003 - 16:25 #41
Ok, så luk spørgsmålet, hvis der ikke er nogens der kan bruges
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 16:28 #42
locturian, øhh.. jeg vil godt ha "ha" lavet et... der for jeg åbnene det ik?

Hvorfor så lukke? Kunne jo værer det kom fler!
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 17:09 #43
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 17:17 #44
e-man det ser faktisk meget godt ud..

Men kunne man ikke lave et eller andet "space" så det ligesom kom mer ind i billede?
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 17:21 #45
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 17:24 #46
Så er det første pænere, men kan den ikke blive måske lidt gennemsigtig..

(jeg smutter lige et par timer skal fixe lidt ting)
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 17:25 #47
waffor en? gennemsigtig?
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 17:28 #48
Altså, så tekst blev mer gennemsigtig.. så den blivere mere ET med billede
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 17:45 #49
OK... nu er min side så midlertidig blevet lukket, men check igen om nogle timer!
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 22:27 #50
Hmm, jeg kan ikke se forskel på andet end tekst er rykket lidt ned
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:34 #51
Wa skal så laves om! Vil du ha teksten mørker eller wa!
Avatar billede fbb Nybegynder
26. april 2003 - 22:38 #52
nej, synes bare den skal være med i billede, altså.. så det ikke ser ud som om den er lavet efter.. men som bg da billede blev taget.. fx.
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:41 #53
Det kan man jo ikke da det er en sort og mørk baggrund! Mørk = uden lys!

Og uden lys kan man ikke se! Så det kan jeg ikke rigtig lige præcis lave som du vil ha det!
Avatar billede e-man Nybegynder
26. april 2003 - 22:43 #54
Og hvis det skulle være baggrund skulle det jo være sløret! da der er focus på pigen! og så vil teksten skulle være utydelig!
Avatar billede raffar Juniormester
27. april 2003 - 01:48 #55
Har lagt nogle nye eksempler her... http://raffar.1go.dk/exp/fbb/
Avatar billede fbb Nybegynder
27. april 2003 - 10:02 #56
http://raffar.1go.dk/exp/fbb/aleksandrakamp3.jpg Den ser squ ok fin ud..

Jeg lad den lige stå åben til i aften. så ser vi om der kommer andre
Avatar billede raffar Juniormester
27. april 2003 - 13:39 #57
Ja det er ok.
Avatar billede o0spike0o Nybegynder
28. april 2003 - 09:08 #58
Jeg vi godt prøve at lave et forslag men jeg gider ikke bruge fucking lang tid på det når du er så besværlig...
Avatar billede raffar Juniormester
28. april 2003 - 10:57 #59
fbb > Skulle du bruge mit forslag?
Avatar billede locturian Nybegynder
28. april 2003 - 12:46 #60
fbb, du kan ikke tillade dig at være så kritisk. Havde du afsat en timeløn der hed 400 kr/timen, kunne du brokke dig herfra til nytårsaften - Men sagen er, at ingen gider at blive ved, og ved, og ved med at lave forslag efter forslag, som du alligevel afviser, for nogle sølle point! Så lav det selv, så får du det idet mindste som du vil have det.

/Loc out!
Avatar billede fbb Nybegynder
28. april 2003 - 16:39 #61
raffar: http://raffar.1go.dk/exp/fbb/aleksandrakamp3.jpg jep den her, kan du sende den til mig uden det lille test mærke til: raffar@frederikbb.dk ?

Så giver jeg dig lige points!
Avatar billede raffar Juniormester
29. april 2003 - 01:52 #62
fbb > billedet er nu sendt til din e-mail adresse raffar@frederikbb.dk og det ligger også på web her http://raffar.1go.dk/exp/fbb/

Tak for points.
Avatar billede fbb Nybegynder
29. april 2003 - 16:58 #63
Mig der takker ;) Mailen gik fint i gennem :)
Avatar billede raffar Juniormester
29. april 2003 - 23:11 #64
Super.