Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:37 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad mangler...

Tja, jeg har fået til opgave at lave min klans hjemmeside, og da jeg ikke vidste en brik om hjemmeside-design, så var det jo et problem.
Men nu har jeg læst lidt, og lavet et lille design, og jeg vil bare spørge hvad jeg skal gøre for at den ser bedre ud end den gør. Tag jer ikke af at linksne ikke virker, for det skal jeg nok få rettet på.

Altså alt i alt, så er mit spørgsmål: Hvordan syntes i den ser ud, og hvad burde laves om.
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:38 #1
Jeg glemte adressen:
www.cobra-clan.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 19:38 #2
øhhh... Hva' med et link der'!
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:40 #3
Tja, hvis du kigger på kommentaren over din så burde det at stå der...
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 19:41 #4
billeder i overskrift kunne godt være lidt lysere og med lidt mere farve. Ellers ser det da ok ud.
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:41 #5
ellers er den www.cobra-clan.dk
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:42 #6
det skal jo være sådan lidt dunkelt ik' :D
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:44 #7
hva ellers... er der noget som er alt for grimt og "ufedt" eller er det hele fint...? Jeg er nu lidt skuffet over sådan et svar
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 19:44 #8
jo jo, men sidder du med en fladskærm i lidt vinkel er det helt sort. Men det gør cyberkrigere jo heller ikke. Så okay der'.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 19:47 #9
vælg en anden font end Times New Roman... Verdana eller Tahoma ville være meget bedre!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 19:49 #10
nej, jeg synes det ser godt ud, helt klart! Personlig er jeg helt vild med de koksgrå farver. Specielt baggrunden. Det hele matcher godt sammen. Godt at du har valgt hvid skrift. Der er en del sider som ligner meget, også CCC, men med sort skrift.
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:56 #11
Jaja, jeg har jo været i praktik som grafiker, og han sagde at trikekt for at være en god grafiker er at man skal stjæle med arme og ben ;)
Jeg har også set mange hjemmesider som ligner, så jeg tyvstjal det og gav det mit eget lille pift (ved ikke om det var godt eller ej) altså med farverne og opstillingen. Men jeg ved jo selfølgelig ikke om det ligner andre sider fuldstændig for jeg har jo selvfølgelig ikke set alle sider. Blandtandet var den her sider helt ny for mig indtil jeg fik en mail om den.
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 19:58 #12
Baseig, kan du ikke lige uddybe hvad du egentlig mener om siden så jeg kan komme af med de 15 point ;D ?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 20:30 #13
stjæle med arme og ben... hvilken grafiker med respekt for sig selv har sagt det? :)
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 21:16 #14
Tjaa, han var nu meget cool til det der med at lave grafik, så det må være noget om det.
Også i paktikugen så var vi inde for at se Daredevil for at stjæle effekter. Altså så syntes jeg ikke at en praktikplads kan blive meget bedre :D
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 21:20 #15
Jeg har diskuteret frem og tilbage med nogle folk som lavede bannere til folk, og deres priser løb op i de 200 kr. Er det egentlig normalprisen? For så er det vist lidt for dyrt for mig. Så foretrækker jeg at lave det selv, selvom det ikke bliver så kønt. I kan jo se det på hjemmesiden.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 22:00 #16
du kan da sagtens lave det selv.. du skal bare øve dig mere og mere ind til du synes det er tilfredsstillende :)
Avatar billede konyher Nybegynder
25. april 2003 - 22:40 #17
!!!!!!!!!!! Helt sikkert et bedre logo også gerne en slash screen smat en baggrund måske også noget mere i højre side ;)

Sig mig 200kr for et logo vil sq gerne hjælp!!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 22:50 #18
Jeg har desværre ikke tid nu. Sidder med driver problem som skal løses
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 23:55 #19
Ja undskyld jeg spørger men hvad i al verden er en "slash screen" (er lidt ny i faget :) )

Og til det med "noget i højre side", hvad ville være fedt i højre side som mangler? Jeg kan også se at der manger noget, men jeg kan bare ikke komme på hvad det end måtte være.
Avatar billede grizzly Nybegynder
25. april 2003 - 23:58 #20
Jeg har set på forskellelige sider, at der findes 2 slags måder man kan lave banner på: Den ene er den simple men seje måde, og den anden er "hippi-måden" hvor det skal se så fantastisk ud som muligt med masser af specielle effekter. Hvad for en er egentlig bedst til et klan-banner?
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:23 #21
Grizzly er du på icq eller msn???
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:25 #22
(En splash er det billed man trykker på når man skal ind på selve din side :)

Håber du bliver til noget inde for faget ;P
Avatar billede grizzly Nybegynder
27. april 2003 - 15:08 #23
Ja jeg har msn. Min e-mail er dahwoot@hotmail.com
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
29. april 2003 - 22:16 #24
alt ;)