Avatar billede phillips82 Nybegynder
24. april 2003 - 22:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad med dette digital kamera?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324977891

Jeg tror jeg kan få det brugt for 500,-
Er det for meget, eller en god pris?

Kan i sige noget posetivt/negativt om det?

Jeg ved at det "kun" er 1.3 pixels, men det er nok til mig!
Avatar billede backside Nybegynder
24. april 2003 - 22:33 #1
En plov er vel ikke for meget vil jeg mene.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 22:36 #2
jeg har købt et digicam i går fra bilka og det er kanon godt (2.1 mpix, 2x zoom, tft skærm, optage film, blitz) gav 1100 for det
Avatar billede phillips82 Nybegynder
24. april 2003 - 23:49 #3
Tillykke med det ;-)

Flere indlæg?
Avatar billede popsy Novice
25. april 2003 - 00:10 #4
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. april 2003 - 01:01 #5
Ville det være bedre? Jeg tror at "mit" kamera er bedre i kvallitet, men jeg ved ikke, om jeg skal satse på, at få et nyt istedet...

popsy:
Har "dit" (SiPix) kamera infrarød port?
Avatar billede popsy Novice
25. april 2003 - 01:09 #6
hmm, kan ikke lige se nogen steder at dit har det, hvad skal man iøvrigt med en ir port til et kamera? Men sipix'en har microfon indbygget, hvad det så end skal gøre godt for :)

Jeg vil slet ikke anbefale nogen af dem, jeg tror ikke specielt på billedkvaliteten på dem. De billigste kameraer tager tit lysfattige grynede billeder, og det kan jeg ikke leve med.

Har du kun 500 at bruge, jamen så er der jo ikke ret meget at gøre. Men jeg vil da anbefale dig at spare lidt op, ca til de 1500 kr, hvor du bl. a. kan få et fint kodak kamera, m. 2.0 mpix som tager kanongode billeder.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. april 2003 - 01:23 #7
Det er MAX 500,- for et digital kamera...

Jeg skal bruge IR til at sende til mobiltelefonen, og så sende den via MMS.
Avatar billede popsy Novice
25. april 2003 - 01:31 #8
ok, jamen så er dit link nok det bedste valg, hvis du er sikker på at det kan lade sig gøre.

Jeg kan dog ikke se i specifikationerne for det, at det har en ir port.
Avatar billede backside Nybegynder
25. april 2003 - 19:13 #9
De billige digital kamera er som regel kun brugbare i dagslys.
Har selv et der er nogle år gammelt, i dagslys er det perfekt. Aften billeder sucks.