Avatar billede lacalifornia Nybegynder
24. april 2003 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exorcisten

Hey allesammen!

Jeg skal til at skrive danskopgave, 1G - om det ubevidste. Her skriver jeg/vi om exorcisten. Og så var det jeg tænkte om nogen af jer kender/kan finde nogle gode links med analyser og fortolkniger af denne og andre gysere - men altså primært exorcisten.

hvis i ellers har nogle guldkorn i mener vi kan bruge, så smid endelig også et link med det!

på forhånd tusind tak!
lacalifornia

-smider gerne flere pts!
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 21:23 #2
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. april 2003 - 22:08 #3
http://us.imdb.com/Title?0070047
scroll ned for at se bruger kommentarer og emner i forumet
:-)
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. april 2003 - 20:59 #4
hmm det var nu egentlig analyser og fortolkninger jeg ledte efter. En anmeldelse kan nok ikke imponere min lærer... der skal nok LIDT mere kød på!

nogen der kan finde noget af den slags???
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. april 2003 - 23:59 #5
"scroll ned for at se bruger kommentarer og emner i forumet"
http://us.imdb.com/title/tt0070047/board/threads/
Avatar billede tonedialler Nybegynder
28. april 2003 - 20:26 #6
Her er et GODT link til dig.

http://moviething.com/members/movies/faust/Exorcist.shtml

Her står en KÆMPE analyse af the exorcist (på engelsk).

Jeg fandt den ved at gå ind på google og jeg brugte søgeordene "The exorcist" + "Analysis".

Jeg håber at det er noget du/I kan bruge.

mvh. Steffen Kristensen
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
28. april 2003 - 21:09 #7
den havde jeg allerede... men okay du fandt da noget af det jeg kunne bruge. Thanks anyway!