Avatar billede peturkirke Novice
24. april 2003 - 13:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slette elementer i array

hvordan sletter jeg et element i et array ?
kan jeg få et kodeeksempel ?
Avatar billede mmt Nybegynder
24. april 2003 - 13:39 #1
array(10) = ""
vil jeg gætte på.
Prøv det.
Avatar billede medions Nybegynder
24. april 2003 - 13:44 #2
Brug Scripting.Dictionary!

Scripting.Dictionary er et dynamisk array, som man kan slette og indsætte elementer i. Det virker på samme måde som et array man får blot muligheden for at slette og indsætte elementer med en kommando.

//>Rune
Avatar billede peturkirke Novice
24. april 2003 - 13:49 #3
når jeg bruger denne måde, bliver indholdet af array nr. 10 tomt, men array nr. 10 findes stadigvæk i arrayet, og det skal det ikke
Avatar billede peturkirke Novice
24. april 2003 - 13:50 #4
kan jeg bruge funktionerne split og join sammen med Scripting.Dictianary ?
Avatar billede medions Nybegynder
24. april 2003 - 14:12 #5
Det mener jeg ikke, men der findes funktioner indbygget i komponentet der kan samligens med dem!
Thx 4 Poinz

//>Rune