Avatar billede nixen Nybegynder
21. november 2000 - 02:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Max antal nestede tabeller i ns?

Vi sidder og knokler dage og nætter for at bygge en ny forside til vores lille portal (STORT projekt), og da vi for meget længe siden har besluttet at understøtte browsere fra 4.0 og frem har vi holdt os til DOM der virker på både NS og IE. Dog er der nu tilsyneladende løbet et nyt problem til: Netscape vil ikke vise noget længere :(((
Siden består af et betragteligt antal nestede tabeller - den læser fint ind men bliver aldrig færdig med at rendering...
Spørgsmålet er så: Er der en øvre grænse for hvor mange nestede tabeller ns4 kan håndtere?
Avatar billede nixen Nybegynder
21. november 2000 - 02:39 #1
korrektion linje 3: \"at render(e)...\"
Avatar billede chruker Nybegynder
21. november 2000 - 03:05 #2
Jeg fik samme problem med at Netscape tog år og dag om at rendere siden. Jeg fandt langt om længe ud af at det skyldes nestede tabeller. Mit problem var at Netscape tog 30 sekunder om at vise siden som blandt andet havde nestede tabeller i 7 lag. Efter en reduktion til 3 eller var det 4 lag lå render tiden på 2-3 sekunder, hvilket var lidt langsommere en Explorer.
Avatar billede nixen Nybegynder
22. november 2000 - 05:37 #3
thanks - det ser ud til at max-grænsen her er på 4 lag...