Avatar billede system32 Nybegynder
22. april 2003 - 13:04 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Topbanner + Toplogo!

Hej

Jeg skal bruge et topbanner og et toplogo til net-danmark.dk!
Mål:

Topbanner: 600 x 80 px
Toplogo: 160 x 80 px

Det skal være sådan at de passer ind her:
www.itarkiv.dk/anders/netdanmark/

Logoet skal være det som det er nu, men det skal "fade" ind så det passer med selveste "banneret".

På banneret må der meget gerne være en hvid lastbil, lavet så den ser ud som om det er et  "vandmærke".

På forhånd tak!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. april 2003 - 13:12 #1
Skal banneret så være grønt?
så det passer til det logo som er der nu?
Avatar billede system32 Nybegynder
22. april 2003 - 14:23 #2
Prøv at kom med et bud... For jeg ved det ikke rigtig! Alle bud er velkommende!!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. april 2003 - 15:15 #3
har lavet et bud, men friserverplads vil ikke lade mig logge ind... så har du en mail jeg kan sende mit bud til?

sorry... ved det er mod reglerne
Avatar billede system32 Nybegynder
22. april 2003 - 15:16 #4
jooov

rhn@net-danmark.dk
Avatar billede e-man Nybegynder
22. april 2003 - 20:05 #5
http://www.geocities.com/elles_upload/net.html

Så må vi se om jeg har forstået det nogenlunde rigtigt!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
22. april 2003 - 21:28 #6
Hvad søren laver dette firma? Jeg forstår sq ikke det der sprog!
Og ingen af link'sne virker så... HVAD skal der stå på logoet? Skal det være en banan eller hvad? Har i måske et slogan?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
22. april 2003 - 21:29 #7
ang. ovenstående indlæg:
Lige meget!
Avatar billede system32 Nybegynder
23. april 2003 - 08:21 #8
rangerbs> Det ligner jo ikke særlig meget det som det skulle have været! Det jeg mener med den understreg, er at billedet ikke må gå under den, altså billedet må ikke være 4 kantet!

http://itarkiv.dk/anders/netdanmark/default01.htm
http://itarkiv.dk/anders/netdanmark/default02.htm
Avatar billede system32 Nybegynder
23. april 2003 - 08:22 #9
e-man: også til dig, billede skal følge den nederste streg på skabelonen (default01.htm)
Avatar billede e-man Nybegynder
23. april 2003 - 13:36 #10
Avatar billede rangerbs Nybegynder
23. april 2003 - 13:49 #11
ok.. forstod det bare ikke helt...
Jeg kan godt lave det om men det bliver først imorgen da jeg ikke har tid idag
Avatar billede system32 Nybegynder
24. april 2003 - 08:41 #12
e-man: Ja, nu begynder det at ligne noget! Men det er ikke opdelt i 2 billeder + strengen der er i bunden ikke er særlig rundet af, syntes godt der kunne gøres noget mere ud af den!

rangerbs: Jov, jeg glæder mig da til at se dit bud!
Avatar billede e-man Nybegynder
25. april 2003 - 16:52 #13
http://www.geocities.com/elles_upload/net.html

Så kan det være det passer lidt bedre!
Avatar billede system32 Nybegynder
29. august 2003 - 08:44 #14
Jeg fik en grafiker til at lave det...