Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Download film

Hvor er det gratis/lovligt at downloade film henne?
Avatar billede jensendk Nybegynder
16. april 2003 - 14:11 #1
www.apple.com har trailers i quicktimeformat til RIGTIG mange film...

Hele film er ikke lovligt RET mange steder..
Avatar billede dwal Nybegynder
16. april 2003 - 14:11 #2
Det er ikke gratis/lovligt at hente film nogle steder med mindre producenten(whatever) giver DIG lov til at hente en film, og det gør de vel kun hvis du allerede har betalt.
Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:14 #3
hvad med sange? er de heller ikke lovlige?
Avatar billede dwal Nybegynder
16. april 2003 - 14:15 #4
Samme princip. Du skal have lov af pladeselskabet.

ellers www.mp3.com der er nogle bands der ligger musik ud gratis. Eller bandets officielle hjemmeside.
Avatar billede dwal Nybegynder
16. april 2003 - 14:17 #5
Svar ;p
Avatar billede virtus Nybegynder
16. april 2003 - 14:20 #6
Hvilke film tænker du på ?
Hele spillefilm eller små sjov film som Killer Bean
http://www.jefflew.com

Peter.
Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:24 #7
Begge dele. Jeg elsker små film der kan få en til at le men hele spillefilm er også en god ting :-)
Avatar billede frost11 Nybegynder
16. april 2003 - 14:25 #8
www.divx.com er der også en del lovlige film som man kan hente
Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:28 #9
Hvordan kan man se at de er lovlige?
Avatar billede virtus Nybegynder
16. april 2003 - 14:31 #10
Da hele spillefilm tager en del båndbrede, er det sjældent at finde dem gratis på nettet, jeg fandt engang noget streaming i okay kvalitet.. Dem der var gratis var dog ældre film.. altså fra før jeg blev født "1979" og havde ikke rigtig den store interesse, ville man have adgang til alle film skulle man betale for det..

Men prøv en søgning på google efter " +Streaming +Free +Movies +Video "

Peter.
Avatar billede uffekat Nybegynder
16. april 2003 - 14:32 #11
Hvis det er noget crap er de lovlige:D:D:D
Avatar billede virtus Nybegynder
16. april 2003 - 14:33 #12
Uffekat > mener du hvis de ikke indeholder eksplotioner, skydevåben og lækre tøser så er det noget crap ??

*Gg*

Peter.
Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:37 #13
Har i nogle links til nogle sider?
Avatar billede puha Nybegynder
16. april 2003 - 14:37 #14
(Har set de fire links der er i forvejen)
Avatar billede noerager Nybegynder
25. juli 2003 - 10:50 #16
lukketid?
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
25. oktober 2007 - 21:04 #17
hey ville da også lige give et godt link..

www.tvlinks.dk er en udmærket side, hvor du mere overskueligt har en række film du kan vælge, desuden er der serier, og online tv, dr1 og dr2..