Avatar billede sniperview Nybegynder
16. april 2003 - 12:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tasks o.lign. 2

Findes der en færdig DB der lidt af la Outlook's opgaver kan beregne ny dato efter markering af gennemført ?

Lidt mere udpenslet;

1. Skal kunne indskrive navn
2. Skal kunne knytte 1 mdr., 2. mdr., 1/4 årlig, ½ årlig eller 1/1 årlig til hvert navn.
3. skal kunne markere om det er gennemført
4. Efter markering af gennemført beregnes ny dato udfra markeringen i pkt. 2
5. DB skal ved åbning advisere om næstekommende navn og dato
Avatar billede jacob172100 Praktikant
16. april 2003 - 12:24 #1
Læs lige ekspertens regler:

"Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
Avatar billede sniperview Nybegynder
16. april 2003 - 12:33 #2
oki....hvordan lukker jeg dette spørgsmål ?
Avatar billede mugs Novice
16. april 2003 - 12:35 #3
Læg et svar selv og accepter det.
Avatar billede sniperview Nybegynder
16. april 2003 - 12:36 #4
oki..tak