Avatar billede peterbg Nybegynder
18. november 2000 - 21:32 Der er 3 kommentarer

Startside, altid?

Er det muligt at lave et program, man kan lægge på computeren, så hver gang man tænder, sættes IE og NE´s startsiden til en bestemt side, feks.  www.minside.dk? Eller kan man lave det på ens hjemmeside, så vedkommende der ser på ens side, får den som hjemmeside uden at skulle trykke på noget? Helst svar på det første. Mange tak
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 21:36 #1
på de hjemmesider hvor du ser at der står tryk her og få x til din start side det link skal du bare kopiere og så lade det vidreføre af sig selv
Avatar billede peterbg Nybegynder
18. november 2000 - 22:07 #2
Det forstår jeg ikke. Spørgsmålet er: jeg deler en computer med andre, men vil gerne være sikker på at \"min startside\" altid er startside. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede cktarget Nybegynder
21. november 2000 - 12:37 #3
Jeg er meget sikker på at man via Policies  kan angive hvilke startside explorer skal have for den enkelte bruger, men det er typisk ikke noget du selv kan gøre det er noget du skal have din sysAdmin til at gøre.
Alternativt kan man hvis man bruger roaming profile, hvilket man typisk gør på større netværk, så vil man hente sine personlige settings fra serveren, og derfor vil explorer opsætningen altid være den samme.

mvh Kedde