Avatar billede fezz Nybegynder
12. april 2003 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

CW system osv.. ( php )

Hey sidder og laver hp og jeg mangler lidt i php. Jeg mangler et clanwar script hvor jeg kan logge ind og tilføje en clanwar på siden uden at rette i html kode manuelt og så mangler jeg et script som viser hvor mange der er på vores clanserver/hvem der er ,hvad map det er.
hvis i har nogle af disse ting eller ved hvor jeg kan få det vil jeg være meget glad eller hvis der er en der vil lave den
Avatar billede izeburn Nybegynder
12. april 2003 - 20:56 #1
Script til at se hvor mange mennesker osv. der er på jeres CS server: (går ud fra det er CS):

http://www.gameserver.dk/cs/csstatus.php
Avatar billede fezz Nybegynder
13. april 2003 - 00:07 #2
2 sec tester det
Avatar billede mathiash Nybegynder
13. april 2003 - 08:20 #3
Hvis du mener med clanwar systemet slags news system hvor man kan tilføje de nye events der sker så man kan se dem, uden at skal skrive det manuelt.

Så vil jeg gerne tage mig af opgaven. (Hvis du har adgang til mysql)

Msn: mathias-hansen@jubiipost.dk

//Mathias
Avatar billede mathiash Nybegynder
13. april 2003 - 08:49 #4
Jeg har noget lign. liggende der bare skal rettes i hist og pist :-D
Avatar billede mathiash Nybegynder
16. april 2003 - 19:03 #5
Systemet kan ses på: www.clint-mathis.starthotel.dk/cm/exp/cs/
Og hentes på: www.clint-mathis.starthotel.dk/cm/exp/cs/cs-system.zip

Jeg lader filerne ligge lidt endu :-D

//Mathias
Avatar billede fezz Nybegynder
16. april 2003 - 19:06 #6
Nice ^^