Avatar billede jenskmo Nybegynder
11. april 2003 - 11:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

imagefil af dvdfilm

Jeg vil lave en imagefil af mine dvd film på harddisken, for derefter at kunne afspille dem i et virtuelt drev evt clone.Er der nogen der kan hjælpe.
Har forsøgt at lave image med clone men ikke noget brugbart.
Avatar billede lassebm Nybegynder
11. april 2003 - 12:13 #2
Når du så har lavet et image af filen, ville jeg tro at du kan bruge daemon tool, til at lave et "falsk" drev, hvor at du så kan åbne filen fra. f.eks. powerdvd eller lign...
Avatar billede jenskmo Nybegynder
11. april 2003 - 14:23 #3
kanon zyphon, det var noget der virkede.springer starks med pointene