Avatar billede realonetwo Nybegynder
11. april 2003 - 00:39 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Asus p4g8x "dual channel"

Når min pc starter, kan jeg se at den skriver "singel channel", betyder det at den ikke kører dual channel, jeg har 2 stk Samsung 512 pc2700 ram i?
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
11. april 2003 - 12:27 #1
Hvad står de til i BIOS??
Men ellers ja, de kører singlechannel
Avatar billede realonetwo Nybegynder
12. april 2003 - 20:42 #2
Jeg kan ikke finde dem i BIOS!!! Og jeg er heller ikke så sikker i Bios. Mit bundkort kan køre dualchannel, det jeg egentlig spørger om er, hvordan ser jeg om den kører singlechannel eller dualchannel?
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
13. april 2003 - 16:54 #3
Nu er jeg ikk helt sikker men prøv i chip config, måske der.
Har selv et P4T533-C, så BIOS'erne ligger i langt fra hinanden, men det er kun et gæt.
/thomas
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
13. april 2003 - 16:55 #4
er du sikker på¨dine ram kan køre dual???
/thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
04. maj 2003 - 18:47 #5
Jeg ved det ikke, hvordan finder jeg ud af det?
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
04. maj 2003 - 18:51 #6
Jeg har nu fundet ud af, at alle ddr ram kan køre dual. Det er en fejl fra min side.
Men ellers så må jeg melde pas, desværre.
Prøv på overclocking.dk, der vil du sikkert få svar.
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
04. maj 2003 - 18:51 #7
Det er forresten et Asus p4g8x Deluxe!!!! Hvis det gør ne forskel.
Avatar billede realonetwo Nybegynder
04. maj 2003 - 18:57 #8
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
04. maj 2003 - 18:59 #9
Har du kigget i din manual??? Der skal det stå, men ellers prøv overclocking.dk
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
04. maj 2003 - 19:00 #10
Jeg prøver lige ;-)
Avatar billede realonetwo Nybegynder
07. maj 2003 - 23:51 #11
Ingen held på OC.dk. Er der ingen som kan hjælpe mig?????? Er spørgsmålet ikke specificeret nok ud? Eller er det for kedeligt at tjene 200 points? :D
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
08. maj 2003 - 13:57 #12
Står der ikk noget i din manual???
Prøv lige at sende et link til den tråd du har oprette på oc.dk, så skal jeg nok gøre noget ved den, så der kommer svar på den ;-)
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
27. maj 2003 - 17:41 #13
Hej Thomas det tog lidt tid, men nu er jeg mere klar, med flere problemer. http://overclocking.dk/forum.asp?mode=traade&id=115849&emneID=21
Avatar billede realonetwo Nybegynder
27. maj 2003 - 17:42 #14
Og nej, der står ikke noget i min manual ;)
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
27. maj 2003 - 18:24 #15
Jeg har lige svaret på dit indlæg på oc.dk, så kommer det op i toppen på forsiden, så skal der nok komme bedre svar.
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
29. maj 2003 - 22:05 #16
Thomas, så er der 200 points til dig ;) ;) ;)
Du skal blot Sende et svar!!!
Nu må jeg lige sige at det er sku da lidt pinligt at man skal gå andre steder hen for at finde svarene på ens sprgs. Har et andet sprgs, som der også kun er en der svarer på, og han kender heller ikke svaret, men han forsøger da i det mindste, lige som hestenhenning.
Tak for hjælpen Thomas
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
30. maj 2003 - 14:10 #17
Det var sgu så lidt.
Ja, som jeg skrev på oc.dk, at de kalder sig eksperten tsk tsk ;-)
Du er meget velkommen til at smide en vote på mit sys på oc.dk ;-)
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:54 #18
Thomas, jeg kan ikke accepter, dit svar, men jeg har oprettet et nyt spørgsmål, du blot skal svare på!!!!
Hvem er "hestenhenning"?

Dette spørgsmål er hermed lukket!!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:55 #19
så må du selv lægge svar her, og acceptere det, så er det lukket
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:58 #20
Damn, jeg er dårlig til det her pis!!!!!
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:00 #21
Lukket!!!! :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 18:00 #22
hehe