Avatar billede netparty Nybegynder
04. april 2003 - 16:00 Der er 3 kommentarer

For skel på outlook og outlook express

Hvad er forskellen på microsoft outlook og microsoft outlook express
Avatar billede human Nybegynder
04. april 2003 - 16:02 #1
Outlook er en større og bedre version. Bliver mest brugt i kontor sammenhæng (eller det er i hvert fald beregnet til det).

I outlook kan du fx sætte auto responder på, det kan du ikke i express. Men bare til alm brug er express regelig fint.

// Human
Avatar billede jkrons Professor
04. april 2003 - 16:56 #2
OE er kun E-mail (og nyhedslæser). Outlook er også Kalender, Journal, Opgavestyring mm. foruden at der er langt flere funktioner. Outllok er også "bygget til" samarbejde mellem mange (der fx deler kalendere), mens OE er et enkeltbrugersystem.
Avatar billede robotten Praktikant
09. april 2003 - 10:07 #3
- gennemgå dine åbne spm., tak!