Avatar billede homey Nybegynder
04. april 2003 - 09:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjææælp - 2 skærme på en pc

Jeg her en Compaq EVO D510 med en onboard grafikkort (Inter 82845G/GL/GE/PE/GV) og et ATI 264VT2 PCI men jeg kan ikke får begge til at virke. Når jeg booter op på det ene er der et gult ! på det andet og omvendt. Og nu har jeg prøvet ALT, intet vil virke....

Please hjælp mig.

På forhånd tak.
Avatar billede riversen Nybegynder
04. april 2003 - 09:54 #1
tror du skal have to kort istedetfor...onboard dutter vist ikke rigtigt med flere grafikkort.
Avatar billede homey Nybegynder
04. april 2003 - 10:01 #2
Det har virker på en anden... Det er det der er så mærkeligt.... og hvis jeg sætter et agp og et pci grafik kort i vil den bare slet ikke starte op..
Avatar billede kenp Novice
04. april 2003 - 10:06 #3
du skal ind i bios for at disabel din onboard grafik kort og så sætte dit PCI som primær skærm.

Når den så er startet op så kan du så lave det om i windows, så det er dit agp som fortrukne skærmkort :)
Avatar billede homey Nybegynder
04. april 2003 - 10:32 #4
kenp> her er dine point, kan du gøre så jeg kan give dig dem???
Avatar billede kenp Novice
04. april 2003 - 10:35 #5
lykkeds det?
Avatar billede homey Nybegynder
04. april 2003 - 10:38 #6
Det lykkedes for viiiildt, kanon takker :)
Avatar billede kenp Novice
04. april 2003 - 10:40 #7
Var så lidt (det var bare for at være sikker)

takker for point :)