Avatar billede theportal Nybegynder
03. april 2003 - 17:38 Der er 1 løsning

Uægte drivere til printer!

Hey drenge (og piger?)

Jeg har et problem med min Windows 95 maskine (ja, jeg ved godt at det er uddateret, men maskinen er gammel) - jeg har installeret de nyeste HP-drivere til printeren, en HP 2000C - problemet er så at Blækpatronerne er udløbet (Det vidste jeg sq ikke de kunne :)) - og printerprogrammet er så smart at det ikke vil udskrive mere, af frygt for at ødelægge printeren åbenbart. Jeg ved at det kan lade sig gøre at snyde denne funktion, da jeg gør det på min Windows 2000, hvor jeg bare har installeret driverne fra cd'en. Altså er mit spørgsmål; Hvor finder jeg drivere til 95, evt. lavet af microsoft (ligesom dem til 2000) så jeg kan snyde printeren og få lov til at udskrive?

Mvh.

Nicolai!
Avatar billede theportal Nybegynder
03. april 2003 - 18:26 #1
Fandt selv en løsning, satte bare datoen tilbage til før udløbsdatoen, så er der ingen problemer!