Avatar billede netparty Nybegynder
03. april 2003 - 10:29 Der er 6 kommentarer

Digital kamera

JEg skla bruge et digital kamera. Det skla bruges til at tage billeder på et diskotek. det vil sige at det skal kunne tage gode billeder under dårligt lys forhold. Billedern skla ligges op på nettet. KAn man få nogle gode nogle for under 1700 kr. Og hvad hedder de
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2003 - 10:42 #1
Vil det sige at du skal til at spørge samtlige mennesker der er på diskoteket om de vil have deres billede på nettet? God fornøjelse :)
Avatar billede lucas2000 Novice
03. april 2003 - 12:23 #2
john_stigers/Det blir der vist stort på idag ! Mange af de store diskoteker har en hjemmeside med billedgallerier :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2003 - 12:29 #3
Ja, men de må ikke smide dem på nettet uden folk giver lov :)
Avatar billede lucas2000 Novice
03. april 2003 - 12:33 #4
Hmmm ! Hvad kan man gøre ved det ? For jeg har da set mit dumme fjæs på et diskotek i Aalborg ( uden tilladelse )
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2003 - 12:40 #5
kontakt dem der har den pågældende hjemmeside - de skal så fjerne det pågældende billede i løbet af 24 timer.
Avatar billede lucas2000 Novice
03. april 2003 - 13:05 #6
Nå okay det er lang tid siden men rart nok at vide hvis nu man blev fanget i en pinlig situation ! He he