Avatar billede ujik Nybegynder
01. april 2003 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

login system

hejza eksperter......
jeg har en side men mangler et login system det skal være en som man kan registere sig..........og et andet som kun dem der har koden der kan gå ind på det er iorden hvis der er 2 login systemer........sig hvis i ikke forstår mig
kort sagt vil have et login til medlemmer og et som man kan melde sig til
Avatar billede janeamil Nybegynder
01. april 2003 - 22:34 #1
www.script.dk aså kildekoder
Avatar billede janeamil Nybegynder
01. april 2003 - 22:34 #2
svar
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. april 2003 - 09:19 #3
Kunne være du skulle lægge dette spørgsmål ind under en programmerings kategori...
Avatar billede cade.dk Nybegynder
02. april 2003 - 09:25 #4
www.netcoders.dk - det er nok mit beste bud.
(søge ord "login eller admin")

Ellers kan du kigge på dette :
http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1815
(dette system virker og er rettet igemmen så man ikke bare kan skrive ´ or ´´=´ i begge formfelter, og derved få adgang til systemet )
Avatar billede ujik Nybegynder
04. april 2003 - 16:47 #5
lukket PGA de ikke virker + af jeg ikke kunne finde rundt på siderne
og HTML koden virkede ikke:(