Avatar billede blim Nybegynder
31. marts 2003 - 08:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget lokal bruger!!

puha... en eneste gang slukkede jeg altså pc'en ved at holde sluk nede i 5 sek, og det viste sig at blive et mareridt!
Når jeg prøver at logge på i windows siger den at den lokale bruger enten er baskadiget eller ikke fundet! Jeg har så oprettet en ny bruger og manuelt kopieret alt hvad jeg havde fra den anden bruger under "documents and settings" over til den nye bruger... men alt min post fra outlook mangler sammen med meget andet!!! :(

Kan man rette denne fejl på nogen måde?? Altså så jeg igen kan logge på med den bruger jeg havde før?
Avatar billede blim Nybegynder
31. marts 2003 - 14:58 #1
Det skal lige siges at jeg HAR prøvet at geninstallere windows uden held :(
Avatar billede poujor Praktikant
31. marts 2003 - 20:59 #2
Ved geninstallationen valgte du forhåbentlig ikke at formattere, for så er du på den.

Når du skriver Outlook. Er det så rent faktisk Outlook eller Outlook Express? Outlook gemmer mails i filer med endelsen .pst. Disse kan findeses ved at lave en søgning - Husk at vælge at se alle filer under Tools|Folder Options|View (oversæt selv)
tabben i Stifinder
Mails kan findes ved at tilføje en nu Privat MAppe i Outlook.

Er det Outlook Express, så ligger de som en stribe dbx filer. - søg også efter disse.
I Outlook Express kan lokationen findes ved hjælp af Tools|Options|Maintenance tabben og Store folder knappen.
Kopier nu de fundne dbx filer hertil, MEN tag for en sikkerheds skyld en ekstra kopi af dine dbx filer inden da.
Avatar billede blim Nybegynder
07. april 2003 - 21:08 #3
Desværre men disse filer ser ud til at være slettet! :(

Lukker spørgsmålet og formaterer :(