Avatar billede cools Nybegynder
27. marts 2003 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Se film fra flere diske.

Jeg har et luksus problem.

Jeg har film liggende flere steder, på 2 harddisk og et netværk drev.
Er der en måde jeg kan lave et nyt drev eller en mappe som indeholde film fra min diske.

Feks. hvis jeg har et e+f+g drev med film, men gerne vil kunne se alle filmene i et H drev.

Det er fordi jeg bruger Palmbutler fjernbetjeningen (Fed fjernbetjening) og det er lidt kikset at jeg skal have 3 mapper med film i.

Den ene af mine diske er en ekstern USB disk.
Det skal stadig være muligt at fjerne en disk, uden at data forsvinder på nogen af de andre.
Ved godt at man kan lave et stripe disk set eller hvad det nu hedder, men så kan man ikke fjerne 1 disk uden at alle data forsvinder.

Det er kun vigtigt at jeg kan læse fra dette nye drev.

Er der nogen som kender til en metode????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. marts 2003 - 21:40 #1
kan du ikke bare oprette genveje til dine film og lægge alle disse genveje i een mappe, og starte/se dem derfra?
Avatar billede helleh1 Nybegynder
27. marts 2003 - 21:40 #2
du kan jo bare lave en mappe og føje en genvej til diskene/filerne i den pågældende mappe så er du fri for at ha flere drev fremme
Avatar billede cools Nybegynder
27. marts 2003 - 21:48 #3
Som sagt så bruger jeg Palmbutler systemet, som er en fjernbetjening med en speciel læsevenlig menu på TV skærmen.
Så jeg kan sidde inde ved TV og trykke på fjernbetjeningen, så kommer der en menu op hvor der er bla. film, MP3, billeder, internet radio/tv m.m.

Palmbutler understøtter ikke at kunne vælge genveje, så den metode virker ikke.
Avatar billede cools Nybegynder
02. april 2003 - 23:18 #4
Ingen rigtige svar.
Avatar billede kenp Novice
10. november 2003 - 21:02 #5
har du fået løst dit problem! for ellers kan du starte med at lave en statisk mappe hvor du bare tilføjer alle dine film! selv om de ligger på forskellige drev, eller alternativt lave en statisk mappe og så inden i den opretter du de dynamiske mapper ;)