Avatar billede woolbox Nybegynder
27. marts 2003 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Server smidt af netværket når den belastes

Hej

Jeg har en alt mulig server (fil, DNS, DHCP mm.). Problemet er at hvis jeg "presser" den for hårdt, bare ved at kopiere to store filer samtidig til eller fra den, så ryger den af netværket. Eneste løsning jeg har fundet er en genstart, og det er jo ikke helt holdbart! ;)

Jeg har prøvet at skifte netkortet, men det hjalp desværre ikke.

Nogen der har et godt bud, evt. har prøver noget lignende?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 09:59 #1
Hvilken Switch benytter du?
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2003 - 10:59 #2
En 5 ports 10/100 Netgear :)
Avatar billede the-world Nybegynder
29. marts 2003 - 11:04 #3
Hallo Schulze der er sq lig emange hvad man bruger det er jo nok bare DNS server som ikke er sat op til at køre DHCp og alt det der
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2003 - 14:03 #4
the-world -> GIk det ikke lige lidt for stærkt?? ;) - DNS kan ikke køre DHCP!? Men hvis du tænker på dynamic updates, så er det slået til.

Men, DNS bruges jo kun en gang i min servers A-records TTL, og den dropper ALLE netværksconnections, uanset om du bruger hostnavn eller IP-adresse, altså ikke noget DNS.
Avatar billede woolbox Nybegynder
10. april 2003 - 07:26 #5
Lukker ....