Avatar billede blahblah Nybegynder
25. marts 2003 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Studie efter naturen" af H. C. Andersen

OKey, situationen er den at vi i dansk har fået udleveret digtet "Studie efter naturen" af H. C. Andersen, som skal læses.
problemmet er bare at det er skrevet med Gotisk skrift, og bagefter er det ekstremt dårligt kopieret, så jeg (+ resten af klassen) sidder med en komplet ulæslig tekst :(

Der skulle tilfældigvis ikke være nogen som ligge inde med digtet, eller som kan finde det på nettet ?
Jeg har selv prøvet med nogle søgninger på google.com, men uden held.
Avatar billede melange Nybegynder
26. marts 2003 - 00:05 #1
Det ville være løgn at sige det var nemt at finde den, men det kunne lade sig gøre :) (håber jeg)

http://www.kalliope.org/digt.pl?longdid=andersen2002110824
Avatar billede blahblah Nybegynder
26. marts 2003 - 00:11 #2
Sjovt så glad man kan blive over at der i 11 time ruller en mail ind fra eksperten :D