Avatar billede jacobhu Nybegynder
24. marts 2003 - 21:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dual processor optimering

Jeg har en Dell server med dual processor.

Men jeg syntes ikke at den udnytter processorkraften optimalt. Er der et Test/optimeringsprogram, som kan fortælle mig om serveren er OK.
Eller er der nogle som fortælle mig hvordan man optimere en W2K server både med processorkraft og hukommelse..
Avatar billede renehansen Nybegynder
26. marts 2003 - 16:35 #1
Tror det her kan hjælpe dig lidt hvad Win 2k angår.

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArtikelID=2437
Avatar billede jacobhu Nybegynder
27. marts 2003 - 07:56 #2
Det ser fint ud. Jeg vil prøve at kontrolere settings på serveren. Men kender du/I et stabilt/godt program som kan teste serverens CPU og memmory og evt diske(benchmark program til W2K servere).