Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 19:07 Der er 12 kommentarer

Sidevurdering

Hej eksperter.....

Vil lige have jer til at se på min side. Den er ikke færdig endnu men det i skal se på er nyhedssystemet på forsiden, og afstemningerne...det er de eneste sider, der dur.

Hvis der er nogen, der har nogle gode idéer til nogle farver der fungerer godt sammen som jeg kan bruge på min side må i også godt skrive dem...

Siden hedder: http://www.friserverplads.dk/newssite/news.html
Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 19:08 #1
der kommer nogle points senere....
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
24. marts 2003 - 19:09 #2
sorry, men det er meget grimt både farver og så meget andet... du skal fjerne border, eller give den en anden farve...
Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 19:12 #3
taager-kongen>> det havde jeg også tænkt mig, havde bare glemt det
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 19:22 #4
ved du selv hvad siden handler om? det er en meeeget blandet landhandel det der, faktisk uoverskueligt...... som jeg har prædiket mange gange før.
Find et fokusområde som virkelig har din interesse istedet for at gabe over 100 forskellige emner, hvor du ikke har mulighed for at uddybe nogen af dem, det bliver uinteressant, hvorimod en side der handler specifikt om en ting kan gå i dybden med det og dermed gøre det meget bedre, så kommer folk også igen.

:: Nyheder :: :: Damer :: :: Skoleting :: :: HTML-scripts :: :: Sprut :: :: sport :: :: Natur :: :: Uddannelse :: :: Kultur :: :: Kvickly :: :: Blomster :: :: Sommer :: :: Byggemarkeder :: :: Matematik :: :: Mystik :: :: Om mig :: :: Afstemninger ::

er lissom liiiiidt for meget for min smag, medmindre man er 10-15 mennesker om at holde siden kørende, og det er der jo næppe.
Avatar billede cob Nybegynder
24. marts 2003 - 19:51 #5
Prøv at trykke på: :: Gør siden til startside ::  - og svar "nej"...!!!
Avatar billede mal_t Nybegynder
24. marts 2003 - 19:55 #6
1) Synes ikke om den gule farv
2) Syntes også dine bordere er rimlig u-smarte!
3) Bryder mig ikke om tekst typen.
4) Jeg forstår ikke hvad et HostedStuff.com banner laver på din side?
5) Følgende sider fungerer ikke :
Damer
Skoleting
HTML-scripts
Sprut
Sport
Natur
Uddannelse
Kultur
Kvickly
Blomster
Sommer
Byggemarkeder
Matematik
Mystik
Om mig

Lidt kritik skal man jo klare i ny og næ :-)

MaL_T - Malte Worsøe
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. marts 2003 - 19:57 #7
Tja det vel et godt eksempel på at man ikke ved hvorfor man enlig laver siden.

Du mangler jokes så den fuldendt ;)
Avatar billede emer Nybegynder
24. marts 2003 - 20:06 #8
hvad med nogle gode farve"par"
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2003 - 20:32 #9
emer hvordan har du tænkt dig at give point senere hen du har jo undskud... Tja endnu en blacklist SUK!!!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2003 - 20:33 #10
rettelse = underskud
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 09:38 #11
>>emer hvad er forskellen på dette her sp og http://www.eksperten.dk/spm/332961 ?

Sp er ens - Kan godt se på din kontoside at du er lidt i p underskud i øjeblikket ;p men du kan kun have et sp om samme emne åbent af gangen........
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. marts 2003 - 10:24 #12
suk!!!!