Avatar billede ricki Nybegynder
23. marts 2003 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tomcat giver kun 8kb af en JSP

Jeg har skrevet et hurtig (og beskidt) JSP som skal løbe nogle løkke igennem for at få udskrevet et objekt's status incl. status for de objekter den indeholder, og status for dem de indeholder...osv.
-Men af en eller anden grund har Tomcat lige pludselig fået den ide at jeg kun må få præcis de første 8kb af outputtet, og jeg kan bare ikke regne ud hvad hel... der går galt.
Jeg forsøgte at lave en simple JSP der bare havde en løkke der skrev "hej med dig" 5000 gange, og her måtte jeg gerne få hele resultatet.
Jeg går snart amok, har nu kæmpet et par timer med at få den til at give mig mere end de 8kb og håber nu at der er nogle der har oplevet samme problem og kan give mig et hint til hvad der sker.

/Ricki
Avatar billede disky Nybegynder
23. marts 2003 - 19:41 #1
Prøv lige at post din kode, så tester jeg det lige i Resin.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. marts 2003 - 19:45 #2
Når den kan skrive "Hej med dig" 5000 gange så kan
den jo godt skrive mere ud end 8 KB.

Check Tomcat output og log-fil for fejl.

Check om du laver linie-skift ind imellem.
Avatar billede ppstyle Nybegynder
08. december 2003 - 15:03 #3
Hvis du kører på en overbelastet linux maskine kan den godt lukke for filoverførsel. Jeg har været ude for det samme, men ændrede i nogle kerneparametre således at Linux ikke kan begrænse hvor mange samtidige filer der må være åbne.

mvh. Daniel
Avatar billede ricki Nybegynder
01. januar 2005 - 20:29 #4
Har selv fået løst problemet.
Avatar billede ppstyle Nybegynder
02. januar 2005 - 01:27 #5
Jamen hvad gjorde du så ?

Det ville jo være lækkert vi andre ikke behøvede at slå med de samme problemer :=)

Godt nytår iøvrigt - hilsen Daniel