Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
21. marts 2003 - 16:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til at samle alle sine partitioner til 1!

Jeg skal bruge et program, som kan smale alle mine 7 partioner til 1 partition, hvis det kan lade sig gøre, så helst uden at miste data på c-drevet (Drevet, hvor alle partitionerne skal sammenkædes med)

Har prøvet med programmet Partition Magic, men det fik jeg ikke held med...

SÅ 30 point til den der kan hjælpe mig med problemet....
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
21. marts 2003 - 21:21 #1
Partition Magic er svaret men du skal bruge en version 8. Så skal du starte med at slette alle de partitioner på drevet du ikke ønsker indtil at du har en harddisk med kun en partition som kun fylder en lille del af drevet. Til sidst udvider du C-partitionen til at fylde hele drevet. HUSK: Det er ikke nok bare at slette indholdet i de uønsket partitioner, selve partitionen skal slettes.
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
23. marts 2003 - 12:41 #2
Hmm, fandt ud af jeg kunne gøre det hele under xp installationen!