Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 19:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

hej. jeg er ny counter strike spiller så jeg ved ikke hvilken counter strike der er den bedste. kan I hjælpe mig? jeg vil godt høre hvad den nyeste som man kan få på markedet hedder. Jeg vil gerne have en counter strike hvor man både kan spille single player og multiplayer. Hvilken én vil I anbefale at jeg går ud og køber?
Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 19:03 #1
...ved heller ikke hvad forskellen er på half-life, counter strike og team fortress!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:05 #2
Du kan ikke spille singel player
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:06 #3
Avatar billede soreno Praktikant
20. marts 2003 - 19:06 #4
Half-Life er det oprindelige spil (lavet af Valve).
Team Fortress var den første modifikation (lavet af Valve).
Counter-Strike er en modifikation som er lavet af nogle private (som senere er blevet ansat af Valve).
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:07 #5
Du skal tage de 2 øverste hvis du lige har instaleret halflife og CS og ikke nogen updates overhovedet.
Har du halflife og CS instalert med en update skal du tage de 2 ne
derste.
Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 19:12 #6
jeg har ikke noget spil overhovedet...skal jeg så vælge nr. 1 eller 2 lrd?
forstår nemlig ikke helt forskellen
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:12 #7
men husk du skal selv have et original half life
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:12 #8
du kan ikke spille counter strike uden du selv har half life sorry.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:13 #9
du kan godt kønbe half life billigt rundt omkring.
Avatar billede popsy Novice
20. marts 2003 - 19:26 #10
Avatar billede lrd Nybegynder
20. marts 2003 - 19:32 #11
damn er det SÅ billigt :)
Avatar billede popsy Novice
20. marts 2003 - 19:35 #12
Ja, men så skal man jo så osse i gang med at downloade når man får det :)