Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med at åbne program-fil

Jeg kan ikke åbne en program-fil til spillet Counter Strike - Condition Zero. Når jeg dobbelt-klikker åbner den bare et vindue med sort baggrund, hvor der står: "programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen". Det synes jeg ikke kan passe efter at jeg købte en ny pc i september. Det er en Pentium4, 2,0 Ghz CPU med 256 DDR ram. Hvad kan det skyldes og kan det ikke løses så jeg kan komme til at spille spillet???
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. marts 2003 - 15:34 #1
hvor har du fået fat i Counter Strike - Condition Zero
Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 16:56 #2
fået den af en ven. ved ikke hvor han har den fra. kan det ikke også være lige meget? jeg burde da kunne spille den
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. marts 2003 - 18:24 #3
vissing> spillet er jo ikke udkommet og vil skyde på din version ikke er lovlig
Avatar billede vissing Nybegynder
20. marts 2003 - 18:57 #4
nå okay