Avatar billede netparty Nybegynder
20. marts 2003 - 10:05 Der er 9 kommentarer

NEtparty uden internet

Jeg skal til at arrangerer et netparty for omkring 400 mennesker og ville høre om det er muligt at holde et netparty unden internet opkobling
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2003 - 10:14 #1
Nu er jeg ikke den store deltager i NetParties, men jeg vil mene, at du begrænser meget af morskaben ved at undvære en Internetforbindelse...

Man må jo nok se i øjnene at meget af det der foregår sådan et sted ikke er helt lovligt i kanterne, hvorfor der ofte må hentes patches, key-generators osv. på Nettet, for at alle kan være med i netop det spil de gerne vil...

Det er selvfølgelig muligt at afholde det uden, men jeg vil tro, at der er en del, som surmuler over at de ikke kan få fat i dét de lige mangler:-(

/J
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. marts 2003 - 10:29 #2
nej det kan du faktisk ikke.... for der er også nogen der kun går til party for at sidde på nettet med deres pc da de ikke har net derhjemme... og der er jo også dem som ikke har lyst til at spille over lan men som gør det over nettet i stedet for... så jeg er er enig med Jonas_net det ville tage meget af morskaben...
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
20. marts 2003 - 12:02 #3
Du skulle måske kalde det et LANPARTY istedet ;)
Avatar billede krc_ Nybegynder
20. marts 2003 - 15:22 #4
Sjov at jeg netop skulle se det spørgsmål. Jeg har sammen med et lille crew lige netop indbudt til et mindre (< 100) lanparty. Vi kalder det lanparty, men ikke specielt fordi det er uden Internet, hvilket det ikke har været muligt at få adgang til i lokalerne. Vi har gjort det at vi udtrykkeligt har gjort opmærksomt på det i indbydelsen og desuden skrevet at vi lægger vægt på det interne samspil. Det er jo også det der er det væsenligste ved et net(lan)party og ikke det at chatte online som man gør til hverdag. Det med patches, key-generators osv. må sgu stå for folks egen regning. Man må da kunne forvente at når man kommer til en netaften ja så har man gjort sig den ulejlighed at installere de spil man skal bruge og de patches der måtte være.
Avatar billede netparty Nybegynder
20. marts 2003 - 16:29 #5
krc hvor mange mennesker bliver i kan du ikke skrive til mig på ICQ nr. 162131859 jeg vil meget gerne snakke med dig
Avatar billede krc_ Nybegynder
21. marts 2003 - 09:59 #6
Hey....har forgæves forsøgt at oprette en ICQ-konto, men jeg er på msn på kristianc@privat.dk hvis du har mulighed for det!
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. marts 2003 - 10:05 #7
krc>> Jeg vil give dig ret i, at man bør have tingene klar inden man møder op, men erfaringen fra alle andre steder siger mig, at der altid er nogen, som liiiige mangler et eller andet fekundæk...

/J
Avatar billede krc_ Nybegynder
21. marts 2003 - 10:38 #8
Korrekt.....Men man kan jo også som arrangør sørge for at have en sted (internt) hvor man kan downloade diverse lovlige patches og updates til de spil man nu engang skal spille. Har man det og har man gjort opmærksom på den manglende Internetforbindelse i indbydelse.....ja så er det altså folks eget problem! Selvfølgelig er en Inderneforbindelse :) at foretrække!
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. marts 2003 - 11:12 #9
Helt enig i, at det er folks eget problem!! Men en tydelig markering i indbydelse er også klart at foretrække:-)

/J