Avatar billede perfritz Nybegynder
18. marts 2003 - 20:47 Der er 16 kommentarer

forsvundet brænder

Efter at have installeret WIN2000 i stedet for XP er der sket det, at mit brænderprogram (NERO 5.5) ikke længere kan finde mit brænderdrev, som er et SONY CRX175A1 24/10/40. Det er frygteligt irriterende, da jeg ellers er meget glad for WIN2K og nødigt vil "tilbage". Er der nogen, der kan hjælpe??
              perfritz
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:02 #1
Har Nero ikke en slags Søg efter Drev funktion?
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 21:08 #2
Jeps vi er makkere ("gå aldrig til en xp fuser").
Kan du se selve drevet fra stifinder? Hvis ikke - har du flyttet drevene = dine jumper står rigtigt?
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 21:11 #3
Når du åbner Nero - recorder - choose recorder - herfra skal du kunne se dit brænderdrev/driver.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:14 #4
dannyboyd>>Det var den jeg ikke kunne huske , det andet har du fuldstændig ret i.*G*
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 21:21 #5
fromsej>"du er på banen igen" Det er også nemt nok når man har åbnet Nero..*g
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:24 #6
dannyboyd>>Jeg er altid på banen , og der har du en fordel , min Nero er nemlig ikke installeret.*G*
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 21:30 #7
>Fromsej , så opretter du jo bare et spm. "Hvordan installerer man nero?" *LOL
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:33 #8
Ja til 1000 point , så der er et til hvert svar.*ROFL*
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 21:38 #9
Du scorer dem garanteret selv hvis vi ikke kan svare på hvor mange gange man skal trykke next, *lol
Avatar billede kenp Novice
18. marts 2003 - 21:44 #10
Perfritz -> har du været inde i det program som hedder nero cd speed, da jeg havde været inde på det program, så hjalp det på min nero, med at finde min brænder (og få den til at virke)
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:47 #11
<spam>
dannyboyd>> Du har helt ret , og jeg skriver efter 5-6 uger uden respons:
Fandt selv løsningen Æv-Bæv.
Nu må vi hellere stoppe med at spamme her.*S*
</spam>
Avatar billede kenp Novice
18. marts 2003 - 21:49 #12
fromsej du er ønsket i et spørgsmål i kategorien styresystemer, endnu en har point til dig!!! (du er ved at falde af på den!! over 1 time siden der lagt point til dig som du ikke har indkasseret)

undskyld for spam
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 21:52 #13
Jeg nærmer mig jo osse pensionsalderen , så bær lidt over med mig.*S*
Jeg overlader trygt til jer at klare det her.*G*
Avatar billede perfritz Nybegynder
18. marts 2003 - 23:33 #14
Jeg har prøvet alle jeres forslag uden held. Det er en dansk udgave af Nero, så funktionen i min hedder "Vælg Brænder". Det eneste, der findes her er ImageRecorder.
Jeg har ikke foretaget nogen ændringer i hardwareopsætning, så det må være WIN2k, som ikke kan kende mit drev.
CD speed er også prøvet uden held.
Men tak for forsøget.  perfritz
Avatar billede serverservice Praktikant
18. marts 2003 - 23:40 #15
rolig nu , du skal se på sony´s hjemmeside efter drivere til w2000pro som passer til det drev så.
Du kunne heller ikke se det i stifinder?
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 23:44 #16
Prøv at kigge her , der er noget til win2K.
http://sony.storagesupport.com/cdrw/crx175ac1dwn.htm