Avatar billede ssan Nybegynder
18. marts 2003 - 19:59 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Java i xp

Jeg får at vide at min internet bank at min browser ikke understøtter java. Jeg har lige installeret xp pro og opdateret den fuldstændig fra MS hjemmeside.

Hvordan slår jeg java understøttelse til?
Avatar billede amplificator Nybegynder
18. marts 2003 - 20:04 #1
Hent Java her:
http://java.sun.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2003 - 20:04 #2
Avatar billede ssan Nybegynder
18. marts 2003 - 20:12 #3
Hvorfor skal jeg hente det. IE 6.02 burde da understøtte visningen af java!!!
Avatar billede soreno Praktikant
18. marts 2003 - 20:16 #4
Java og JavaScript er 2 modsætninger - det er ikke det samme.

Java inkluderes ikke i MSIE hvilket er resultatet af at Microsoft ikke har fulgt de spilleregler som deres kontrakt med Sun (som er dem der har lavet Java) angiver.
Avatar billede soreno Praktikant
18. marts 2003 - 20:18 #5
Microsoft har forkrøblet Java med sine egne "udvidelser".

MS Java (version 1.1.7) er ikke blevet opdateret med nye features siden 1997 - det er Suns Java, nyeste version er pt. version 1.4.1.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2003 - 20:24 #6
soreno> der ligger en update til MSjava på windowsupdate.
Avatar billede soreno Praktikant
18. marts 2003 - 20:35 #7
Pointen er at den ikke inkluderes pr. default i MSIE på en winxp boks (efter mit kendskab).
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2003 - 20:41 #8
Præcis! :)
Avatar billede ssan Nybegynder
18. marts 2003 - 20:50 #9
hvor finder jeg MSJava i windowsupdate?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2003 - 22:17 #10
Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en hacker at svække en computer, der kører Microsoft(r) Windows(r) XP, og få kontrol over den. Hackeren skal kunne logge på computeren for at kunne bryde ind. Du kan beskytte din computer ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren.

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS02-069.asp
Avatar billede helleh1 Nybegynder
18. marts 2003 - 22:40 #11
Det bedste og letteste sted at hente java til xp er på denne side:
http://www.sparkasse.at/neuhofen/content/0,,1112823,00.html
den er en understøttelse til XP
Avatar billede Kengun Praktikant
04. april 2003 - 14:45 #12
Problemet er at Java hentet fra http://java.sun.com/ ikke fungerer noget særligt godt på WinXP :( - Slig er det iallefall på min PC :/
Avatar billede professoren Nybegynder
04. april 2003 - 14:48 #13
jeg har lige været på MS udvikler conference og de har lovet at en java jpdate til ie og xp kommer snart...tjek MSDN net!
Avatar billede poujor Praktikant
04. april 2003 - 14:53 #14
Avatar billede soreno Praktikant
04. april 2003 - 14:53 #15
professoren:
Der må være flere GB materiale på msdn - kunne du ikke være mere specifik ?
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. april 2003 - 19:16 #16
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2003 - 19:22 #17
ms20> det du svarer er svaret for laaaaaaaang tid siden. Læs dog svarene inden du selv svarer :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. april 2003 - 19:24 #18
Men måske det også var på tide at lukke, eller give noget respons...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2003 - 19:26 #19
det her spørgsmål bliver ikke lukket med mindre der er en der anmelder manden...

se bare: http://www.eksperten.dk/spm/128039
Avatar billede ms20 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:16 #20
kommer vi videre? :)
Avatar billede ssan Nybegynder
02. maj 2003 - 19:26 #21
Jeg løste selv problemet for der var ingen der på tidspunktet for oprettelsen af spørgsmålet kunne komme med et kvalificeret svar der løste mit problem.

Derfor er der ingen som får point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 19:28 #22
Hvad var løsningen? Den SKAL du skrive når du selv finder løsningen!
+ du skal lukke spørgsmålet.
Avatar billede ssan Nybegynder
02. maj 2003 - 19:31 #23
Løsningen var at hente en javamotor på adressen http://alm.bankdata.dk/media/msjavx86.exe

Hvordan lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede ms20 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:34 #24
se lige her: 02/05-2003 19:16:45

det er DET SAMME program!
Avatar billede ssan Nybegynder
02. maj 2003 - 19:37 #25
Jeg fik selv programmet tilsendt per email den 30.04.2003 ellers tak for hjælpen.
Avatar billede ssan Nybegynder
02. maj 2003 - 19:38 #26
Der skulle stå 20.03.2003
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 19:44 #27
øøøøhhhhhh......

den går nu ikke makker!

Du havde fået den rigtige løsning endda indtil flere gange i dette spørgsmål.

det du gør nu er at du opretter et spørgsmål med titlen point til xxx - og linker til dette spørgsmål. Så kan folk få deres retmæssige point.

Vil lige gøre dig opmærksom på at jeg HAR anmeldt dig - så bliver det coadmins opgave at holde øje med om du giver folk deres point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 19:49 #28
Desuden havde jeg linket til det du selv har linket til d. 18/03-2003 - så jeg takker for point!!
Avatar billede ssan Nybegynder
02. maj 2003 - 22:01 #29
Det beklager jeg at jeg ikke så inden jeg selv løste problemet men hvis du har anmeldt mig siger jeg buhuuueee og nej det må du altså ikke. Og du har ikke linket direkte til den fil der skulle bruges. Så glem det og kom videre i dit liv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 22:25 #30
OK - Værgso at hilse på en coadmin!

P.s. det burde ikke være nødvendigt - men her er det: ftp://ftp.netinst.com/pub/pub_domain/windows/msjavx86.exe - og det ligger på siden jeg linkede til.
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 22:28 #31
ssan>> Der skal afleveres point, da løsningen fremkommer fra en bruger. Afleverer du ikke pointene indenfor 5 dage deaktiveres din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede ssan Nybegynder
16. maj 2003 - 19:38 #32
Nej der bliver ikke delt point ud til folk som ikke har givet en løsning jeg kunne bruge til noget. Jeg fandt selv løsningen og har lukket spørgsmålet. Dermed slut på diskusionen.

Og ja luk i bare mit brugernavn men det er jo altså muligt at åbne et nyt. Prøv lige at opføre jer som voksne mennesker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2003 - 20:26 #33
ssan> opføre os som voksne mennesker?

Hør nu lige her min lille fine ven! Du fik et link til det du skulle bruge INDEN du selv fandt svaret (Løsningen var at hente en javamotor på adressen http://alm.bankdata.dk/media/msjavx86.exe), så hvorfor er det så fandens svært at forstå at det jeg linkede til er PRÆCIS det samme?
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2003 - 14:20 #34
ssan>> Det svar du siger du selv har fundet, kom john_stigers med næsten 24 timer tidligere. Bliver der ikke oprettet et spørgsmål med pointene til john indenfor 24 timer, deaktiveres din bruger. Voksne mennesker belønner nemlig dem der bør belønnes for deres arbejde.

FCS/Coadmin
Avatar billede ssan Nybegynder
21. maj 2003 - 18:30 #35
Nemlig og da jeg selv har fundet svaret er der ikke behov for at belønne andre. Dermed slut på diskusionen og der bliver ikke givet ved dørene. Så slet du bare min bruger profil. Har allerede lavet en ny. Hej med jer og få jer et liv.
Avatar billede ms20 Nybegynder
21. maj 2003 - 18:34 #36
endnu én regl brudt: 2. Det er kun tilladt at have én brugerprofil på Eksperten, med mindre andet er aftalt med Admin eller Coadmins.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
21. maj 2003 - 18:49 #37
lol det er da max griner det her...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2003 - 20:13 #38
ssan> du får lov at hilse på en coadmin.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. maj 2003 - 22:31 #39
ssan>>Fair nok, men til gengæld er der heller ikke et udbredt behov, eller ønske om, at hjælpe dig mere, og vi skal nok finde ud af din nye profil, hvis du har oprettet en.*GMH*
Avatar billede fcs Novice
22. maj 2003 - 08:33 #40
Og når man hilser på en coadmin, hilser han selvfløgelig igen ;-)

Brugeren deaktiveret

God dag til alle.... Næsten  (o:

FCS/Coadmin
Avatar billede fromsej Praktikant
22. maj 2003 - 09:46 #41
Godt. ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2003 - 20:42 #42
heeeeej fcs ;)
Avatar billede fcs Novice
22. maj 2003 - 21:15 #43
Moin ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2003 - 22:01 #44
Mojn - vil ha en af de grünes mens jeg får gloet 24 timer - glemte det igår ;)