Avatar billede shagwell Nybegynder
17. marts 2003 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cricket (RRDTOOL)

Hej Eksperter:

Jeg for fejl når jeg prøver at beregne cricket , se her->

$ cricket/compile
Can't locate Date/Parse.pm in @INC (@INC contains: /home/cricket/cricket/lib /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.6.1/mach /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.6.1 /usr/local/lib/perl5/site_perl /usr/local/lib/perl5/5.6.1/BSDPAN /usr/local/lib/perl5/5.6.1/mach /usr/local/lib/perl5/5.6.1 .) at /home/cricket/cricket/lib/ConfigTree/Node.pm line 23.
BEGIN failed--compilation aborted at /home/cricket/cricket/lib/ConfigTree/Node.pm line 23.
Compilation failed in require at cricket/compile line 39.
BEGIN failed--compilation aborted at cricket/compile line 39.

Nogen forslag til hjælp :)
Avatar billede shagwell Nybegynder
26. marts 2003 - 06:26 #1
Noget der måske har en instalations guide - kom nu folkens det er bedre en MRTG så lad os få det ordnet så mange andre kan bruge det ?
Avatar billede daquar Nybegynder
22. juni 2003 - 15:29 #2
Du skal vel have fat i Date::parse fra TimeDate modulet til perl?
Avatar billede darth.vader Nybegynder
17. juli 2003 - 14:52 #3
cd /usr/ports/devel/p5-DateTime && make install clean
Avatar billede mfalck Praktikant
17. juli 2003 - 14:56 #4
perl -MCPAN -e 'install TimeDate' fra kommandolinien er perls måde at installere moduler på (sørger også for at opdatere i forhold til andre perl moduler)
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. august 2003 - 08:11 #5
shagwell .. du har efterhånden en masse spm åbne .. tag venligst og få lukket dem der ikke er relavante mere .. eller følg op på dem så folk kan se at du stadig har brug for hjælp.
Avatar billede shagwell Nybegynder
27. december 2003 - 19:07 #6
Droppet. Brugte Mrtg istedet.