Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. marts 2003 - 21:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

CD Key Changer til Medal of Honor

Findes der en måde at ændre ens cd-key i Medal of Honer Allied Assault?

Jeg har lige fået sendt en ny efter jeg kontaktede producenten, for min gamle virkede lige pludselig ikke mere!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. marts 2003 - 21:48 #1
Kan du ikke nøjes med at afinstallere spillet og smide det ind på harddisken påny?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. marts 2003 - 21:51 #2
Nej, den gemmer åbenbart cd-keyen!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. marts 2003 - 22:00 #3
Der findes ikke en cd key changer som til counter strike?
Avatar billede amd Nybegynder
10. marts 2003 - 22:08 #4
Det bør vel kunne findes i registrerings databasen??
Det plejer man ihvert fald at kunne ;)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
10. marts 2003 - 22:09 #5
Hvor skal jeg lede, er der nogen der ved det?
Avatar billede carstengp Nybegynder
10. marts 2003 - 22:15 #6
Prøv at slette mappen c:\programmer\EA Games\MOHAA på din harddisk og installér det igen.
Avatar billede amd Nybegynder
10. marts 2003 - 22:34 #7
carstengp:
Det hjælper jo nok ikke ligefrem hvis det ligger i reg basen!
prøv at søge efter mohaa eller bare medal of honor, og blader lidt rundt i resultaterne og se om ik der er noget
Avatar billede carstengp Nybegynder
10. marts 2003 - 22:38 #8
Jeg har selv MOHAA og den gemmer den IKKE i registreringsdatabasen
Avatar billede amd Nybegynder
10. marts 2003 - 22:39 #9
Hmm.. det gør de fleste spil ellers.... har det desværre ikke...
Avatar billede carstengp Nybegynder
10. marts 2003 - 22:41 #10
Det er ellers et fedt spil... Det samme er udvidelsen (Spearhead) Kan ikke lade være at købe dem *S* Alle pengene værd.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
11. marts 2003 - 00:30 #11
Prøv

start => kør => regedit

Søg på ALT, der hedder medal of... etc og slet hele molevitten - det plejer at fjerne alle evt. keys...
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 09:33 #12
Kan du ikke gemme din savegames andet steds, og så installere det på nyt?
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 09:34 #13
Og med gemme mente jeg, at kopiere dem fra Mohaa mappen over i en anden mappe.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
11. marts 2003 - 18:48 #14
Jeg har prøvet at afinstallere det og installere det igen og igen!
Men uden held, cd-keyen bliver gemt!
Avatar billede fragz Nybegynder
12. marts 2003 - 13:12 #15
der ligger en fil i dit MOHAA installations bibliotek som hedder noget med mohaa_ez eller go_ez, den bliver brugt til at ændre Cd-key, jeg mener den ligger i mappen support.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
13. marts 2003 - 19:21 #16
Jeps! Det virker i hvert fald... fragz--> laver du lige et svar ???
Avatar billede fragz Nybegynder
13. marts 2003 - 21:42 #17
Svar..:=) god fornøjelse.