Avatar billede killerasss Nybegynder
09. marts 2003 - 18:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Chat :(

Hejsa,
jeg mangler hjælp til en chat.
i har vel været forbi Togchat.dk og twisthotellet.Tk
og Rabbit.yum.dk
Jeg skal nemelig have hjælp til en 3d chat!
Eller jeg har set man kan Få en Tekst chat med En Baggrund.
Skal også have hjælp til:
Hvordan jeg kan blive admin
Lave ting
lave rum
lave figur
Hjælp mig giver 200 Point!
Avatar billede carstone Praktikant
09. marts 2003 - 18:13 #1
der er virkelig mange der spørg om 3Dchat, så hvorfor bruger du ikke søgefunktionen på denne side!!??
Avatar billede schaefner Juniormester
09. marts 2003 - 18:16 #2
Hvorfor blievr du ved med at oprette det samme spørgsmål?
http://rush.dk/kun_1_gang.php
Avatar billede schaefner Juniormester
09. marts 2003 - 18:17 #3
Iøvrigt er en 3d-chat ikke noget man bare lige laver/henter
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. marts 2003 - 18:23 #4
Lav nu noget du selv kan finde ud af. Alle vil lave 3dchat hvorfor det ?
Du laver jo heller ikke et hundehus hvis du har en hest :P  det var vist forkert. Ville havde sagt du laver jo heller ikke et hundehus hvis du ikke vewd hvad en hammer og en sav er ;)
Avatar billede madd Nybegynder
09. marts 2003 - 18:27 #5
Anyway, fuldstændig forkert kategori.
Avatar billede killerasss Nybegynder
09. marts 2003 - 18:33 #6
lol
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. marts 2003 - 19:10 #7
killerasss tror du skal prøve at gribe det lidt anderledes an næste gang.
De første spørgsmål du opretter vil du have og have, det samme på 3dmaxer.dk

Hvis du nu forsøgte dig med at svare på nogle spørgsmål, og sådan virke lidt intresseret og vise hvad du kan osv. vil det nok gå lidt bedre.

Det samme med at deltage i sine egne spørgsmål, du kunne feks spørge om hvorfor det er så svært eller hvad der skal til og hvad for nogle programmer samt programmeringsprog der skal til for at lave sådan en chat.

Bare et lille forslag. Rom blev ikke bygget på en dag og det gør din 3dchat heller ikke, om den enlig nogensinde gør det, er så en anden snak :)