Avatar billede glenda Nybegynder
09. marts 2003 - 15:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

musicmaker 2003

jeg har et problem med at få den musik som jeg har lavet på programmet musicmaker 2003 brændt ned på cd,det er ikke de luxe versionen. hvad skal jeg gøre????

                      hilsen glenn...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
09. marts 2003 - 15:43 #1
hvis du ekspoter musiken til mp3 kan du brænde dem med www.zy2000.com eler www.nero.com
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. marts 2003 - 16:05 #2
fup... Personen behøver da ikke lave dem om til mp3 for at brænde dem ned på cd.
Men der rigitg nok du kan brænde dem med nero http://download.com.com/3000-2646-10185052.html?tag=lst-0-1 du trykker bare på "ny cd"
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. marts 2003 - 16:05 #3
Men er det fordi du vil bruge musickmaker til at brænde det ned på cd?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
09. marts 2003 - 17:15 #4
geforce3> når han skal gemme sin musik så skal han jo gemme det som wav\mp3 eller andet hvis kan så vælger mp3 kna han nemt pruge zy2000 til at brænde det så det kan høres på en afspiller
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. marts 2003 - 17:20 #5
Ja, det ved jeg, men hvem siger det skal spilles i et anlæg;)
Avatar billede glenda Nybegynder
09. marts 2003 - 18:29 #6
hej der jeg kan lige tilføje, at jeg har et nero brændeprogram installeret også og cdén skal kunne spilles på et anlæg.jeg kan ikke brænde det direkte fra musicmaker, det er kun på de luxe versionen man kan det..

                          hilsen glenn..
Avatar billede glenda Nybegynder
09. marts 2003 - 18:33 #7
da jeg ikke er den store expert,ville jeg være over taknemmelig for hvis der var en der kunne forklarer det skridt for skridt.

                      på forhånd mange tak.....
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. marts 2003 - 18:37 #8
Hvilke filer laver musikmaker?
Avatar billede glenda Nybegynder
09. marts 2003 - 18:41 #9
altså der er det som hedder wav filer,som nogle har beskrevet, er det dem du mener..
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. marts 2003 - 18:50 #10
Jeg er ikke sikker men jeg mener nero kan læse waw filer. guide...
1. Åben Nero
2. Tryk "stop guide" og vælge lyd cd.
3. Find din waw fil via listboksen og træk den over i den anden boks. Kan den kommer derover, kan nero læse den, kan den ikke skal du lave den om til Mp3 og det kan du gøre med CDex http://download.com.com/3000-2140-10187978.html?tag=lst-0-1
Sig til hvis der er noget der driller:)
Avatar billede glenda Nybegynder
09. marts 2003 - 19:01 #11
det skal jeg prøve og tusind mange tak geforce3

                        venlig hilse glenn..