Avatar billede killerass Nybegynder
06. marts 2003 - 21:58 Der er 24 kommentarer

100 Point Gratis!!!!!!

Hvordan laver jeg en 3d chat?
eller retter sagt Hvordan programer jeg en
Eller downloade en?
Jeg skal selv kunne lave Baggrunde.ting,figur, og aadmin som mig..
please... hjælpe mig vil give rigtige penge for det..
Avatar billede amd Nybegynder
06. marts 2003 - 22:00 #1
Luk nu den fede!!
Det er tredje spg du opretter om det, og du har ikke givet points eller deltaget i nogle af de andre!!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:00 #2
Hvor mange gange har du tænkt dig at oprette dette spørgsmål?

Og hvorfor skriver du sådan en titel, når du kun giver 10 point?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
06. marts 2003 - 22:00 #3
http://www.eksperten.dk/spm/324908 stop det pis med overskriften slet denne spm eller lav det om til 100 point (i stedet for 10) ellers får du en anmeldelse
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:01 #4
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. marts 2003 - 22:01 #5
100 point gratis - fed overskrift. Nu snyder du dig selv for at få et ordentlig svar - hvofor ikke - Hvordan laver jeg en 3d chat? Så får du kun dem som interesserer sig for det
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:06 #6
LOL jakobclausen du er klar med svaret. utroligt.

Er der nogle der overvejer at smide en anmeldelse eller har gjordt det ?
Avatar billede amd Nybegynder
06. marts 2003 - 22:08 #7
Jeg gør det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:08 #8
okay
Avatar billede amd Nybegynder
06. marts 2003 - 22:09 #9
Done
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:16 #10
Fint, men trælst for Jakobclausen han er jo 20 point han mangler i penge kassen :)

Nok om det nu må vi se hvad en coadmin siger til det. Bare synd nogle keder sig så meget at de ikke har andet at lave i livet end at oprette ligegyldige spørgsmål :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:18 #11
michael-k >> Hvad for noget med 20 point?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:20 #12
michael-k >> Jeg har da ikke givet noget svar, linker bare til et af killerass' egne spørgsmål, hvor han har spurgt om akkurat det samme
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:21 #13
mener bare at du er en tand for point liderlig. Du smider et svar i et af hans spørgsmål hvor du linker til en færdig chat, som enlig ikke er det han søger efter. I dette linker du til et spørgsmål du ikke selv har svaret på. Ved ikke med dig, men jeg tror du går en del op i de her point, syntes du ikke ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:23 #14
http://www.eksperten.dk/spm/324908  den jeg snakker om, nu kan selvfølgelig bare ikke se hvad der står ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:43 #15
michael-k >> Jeg undskylder da mange gange, mener altså at linket var til et sted hvor man selv kunne oprette en chat, og det var ganske ubevidst at det blev postet som et svar. Point liderlig, hvad er det for et udtryk, tror nok jeg skal klarer mig
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2003 - 22:46 #16
Helt ærlig, en dum bruger på E opretter et spørgsmål som skal anmeldes men det ender med at 2 gode og aktive bruger kommer op og skændes.

det er ved at gå helt galt her :(
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2003 - 22:47 #17
Vi er stoppet NU, triple-x

Tak for komplimentet (gode brugere)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2003 - 22:48 #18
kill his ass
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 22:49 #19
hehe næh den skulle bare ud :) at den kom i dag er jo et tilfælde. Men du har ret, vi er stoppet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2003 - 22:51 #20
takker :)

Måske skulle vi gå sammen om at opfinde et filter som sortere idioter som killerass fra :) mon sådan et kunne laves til eksperten, det er ligefør jeg vil udlove alle mine point og flere til *GG*

der er ved at komme for mange af den slags herinde
Avatar billede fromsej Praktikant
06. marts 2003 - 22:56 #21
triple-x>> Blandt andet her er der stillet forslag om en officiel blacklist:
http://www.ebruger.dk/vis.asp?id=70
Det er et svært løsbart problem , men så længe man har en lille fiks .txt fil på sin PC undgår man de værste t.mber.*G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2003 - 22:59 #22
Fromsej var ment som joke da jeg ik troede det kunne lade sig gøre men, kigger lidt på det, har ik lige læst alle indlæg endnu. MEN jeg ville blive lykkelig hvis jeg kunne undgå at bruge tiden på at komme ind under spørgsmål som dette :)
kendte slet ik siden :S
Avatar billede amd Nybegynder
06. marts 2003 - 23:08 #23
Ved så ik hvad man skulle nå med det.
For sådan en som killerass tror jeg nok er bedøvende lige glad med at han røv på en blackliste ?!
Avatar billede fromsej Praktikant
06. marts 2003 - 23:10 #24
Amd>> Det har du ret i , men vi andre ville så få bedre mulighed for at undgå den slags.
Prøv at læse det jeg linker til , der er nogle gode argumenter både for og imod.
Og så opret jer som brugere når i alligevel er der.*S*