Avatar billede klyde_snot Nybegynder
05. marts 2003 - 09:30 Der er 12 kommentarer

En lille site vudering..

Hey.

Jeg har siddet og fiflet lidt med et nyt design til min side.

Der er ikke så meget på den endnu, men det kommer.

Jeg kunne godt tænke mig at høre forslag til farverne især.

Jeg tror ikke at de nuværende farver er dem jeg skal satse på.

Her er linket:
http://www.nonpoint.dk/?menu=Forside

(Kig lige på billedet under "Om mig" linket i menuen.
He he grineren billede af mig som jeg lige har redigeret lidt. )
Avatar billede morten_leth Nybegynder
05. marts 2003 - 09:35 #1
lol det ser okay ud.... altså siden....
jeg har ikke noget at sige andet end det ser ok ud...
Avatar billede jensendk Nybegynder
05. marts 2003 - 09:38 #2
Fint design imho.. Omend siden kan blive lidt  tung for modembrugere. Ellers fint farvesammenhæng og ikk for grafisk tung
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2003 - 09:39 #3
Ser da fornuftig ud :)
Den stiplede kant du har i begge sider skulle du måske også lade fortsætte i bunden. Eller skifte den ud med en enkelt sort kant.
Brug en anden farve istedet for hvid eventuelt noget der passer med den grå farve.

Ellers ganske godt gennemtænkt :)
Avatar billede exp Juniormester
05. marts 2003 - 09:48 #4
Synes den er *for* blå... det er lidt svært at forklare, men... Den er for blå og den giver indtryk af et millenium-produkt (den type hjemmesider man så i år 2000)

Grafikken er ikke optimail - cirklerne er ikke "komplette" - dvs. ikke helt runde
Avatar billede exp Juniormester
05. marts 2003 - 09:48 #5
hehe - optimail - konkurrent til hotmail *G*
Avatar billede T101 Novice
05. marts 2003 - 13:57 #6
Syntes at overskriften falder lidt igennem når den har samme farve som rammen. Og så er gråt og blåt lidt kedeligt sammen, altså hvis der er for meget af begge.
Avatar billede firehat Nybegynder
05. marts 2003 - 15:27 #7
ser ok ud men ret kedeligt!
Avatar billede mal_t Nybegynder
05. marts 2003 - 18:22 #8
Overskrifts font´en burde du skifte! meget runde kanter som ingen funktion har, men bliv ved og prøv! Det kunne ligne starten til noget fedt?
Avatar billede aab_rules Nybegynder
05. marts 2003 - 19:31 #9
Det er en ok side du har lavet. Da det er farverne du spørger om er her en side hvor man kan lege lidt med dem http://www.colormatch.dk/
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. marts 2003 - 14:54 #10
Avatar billede chadk Nybegynder
08. marts 2003 - 14:39 #11
Ehm hva sker der her? er jeg den eneste der ikke kan se hvad der står i nogle indlæg?
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2003 - 14:40 #12
chadk>Læs Enyt..